Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-26, 17:15
  #1
Avstängd
Mohaves avatar
Spelar du ibland emot ditt favoritlag? Jag gör det ibland. Då resonerar jag så här: Hoppas de vinner. Men gör de inte det så får jag i alla fall lite tröstpengar.

Så jag tänkte spela på att mitt favoritlag Brynäs förlorar mot HV på torsdag.

Det är typ som att teckna en hemförsäkring: Hoppas mitt hus inte brinner upp men om det gör det så får jag i alla fall viss kompensation.
Citera
2017-04-26, 17:30
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Spelar du ibland emot ditt favoritlag? Jag gör det ibland. Då resonerar jag så här: Hoppas de vinner. Men gör de inte det så får jag i alla fall lite tröstpengar.

Så jag tänkte spela på att mitt favoritlag Brynäs förlorar mot HV på torsdag.

Det är typ som att teckna en hemförsäkring: Hoppas mitt hus inte brinner upp men om det gör det så får jag i alla fall viss kompensation.

Om det blir blir x då då får du dubbel ångest :P
Citera
2017-04-26, 17:32
  #3
Avstängd
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Om det blir blir x då då får du dubbel ångest :P
Tänkte inte på det. Får väl lägga in en liten peng på ett X då också.
Citera
2017-04-26, 18:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Om det blir blir x då då får du dubbel ångest :P
Då bettar man på en (i detta fallet) 2a efter förlängning om den möjligheten finns.

Jag har tänkt precis som du några gånger, speciellt om/när laget förlorat de senaste matcherna.
Citera
2017-04-26, 18:32
  #5
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Spelar du ibland emot ditt favoritlag? Jag gör det ibland. Då resonerar jag så här: Hoppas de vinner. Men gör de inte det så får jag i alla fall lite tröstpengar.

Så jag tänkte spela på att mitt favoritlag Brynäs förlorar mot HV på torsdag.

Det är typ som att teckna en hemförsäkring: Hoppas mitt hus inte brinner upp men om det gör det så får jag i alla fall viss kompensation.


Jag gör likadant.

det är winwin, men ändå inte...
Citera
2017-04-26, 20:17
  #6
Medlem
priices avatar
+1 handicap till laget med högre odds. På så sätt har man dubbelchans. Kryss eller vinst till det högt oddsade laget.
Citera
2017-04-28, 16:06
  #7
Avstängd
Mohaves avatar
Jag la nu 5000 på HV. Odds 1.80. Hoppas jag förlorar pengarna. Och att mitt favoritlag Brynäs vinner. Annars får jag trösta mig med 4000 i vinst vilket borde räcka till en helgresa till London och några öl.
Citera
2017-04-28, 18:22
  #8
Avstängd
Stukatjs avatar
Spelar inte på mitt lags matcher. Däremot spelar jag på konkurrenternas matcher T.ex. Chelsea, Tottenham, United, City och Liverpool i en femling. Det säkerställer nästan i princip att åtminstone ett av lagen tappar poäng varje omgång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback