Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-30, 12:35
  #85
Medlem
Många muslimer som har hundar, och många som inte har. Likaså med svenskar. Själv har jag oftast sett svenskar som är rädda för hundar. Men det spelar ingen roll.
En ovan person är rädd, men ser ingen anledning till att det skulle bli några hundfriazoner på grund av det.
Citera
2017-04-30, 12:43
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gladtampong
Som svensk man. Vem tror du mig är lojalast, hunden / muslimen? Jag betalar ju redan för bägge.

Så ja, hunden har ett större värde i mina ögon än alla sveriges muslimer tillsammans.

Det sitter i lojaliteten hur jag värderar.
Känner mig trygg med hundar runt min familj, skulle aldrig lämna min familj oövervakad med muslimer nej.

Klart att en hund är mer lojal. Hunden går före alla människor. När broshan är iväg några dagar märker jag oftast inte av det. När hunden är borta någon timme så börjar jag redan sakna min hunden.

Jag skulle välja hunden över alla Svenskar också. Och jag betalar för bägge.

Skulle aldrig lämna min familj övervakad med svenskar nej.
Citera
2017-04-30, 14:20
  #87
Medlem
dannees avatar
Min hund brukar skälla på tjocka kärringar i hucklen, speciellt mörka människor antar att det är någon naturlig reflex som slår till.
Citera
2017-04-30, 16:02
  #88
Medlem
gundesvansomindians avatar
Det är helt sjukt att muslimer alltid ska prata om "orena djur" när dem själva är de mest illaluktande och skitigaste folkslaget på jorden.
Citera
2017-04-30, 20:13
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Min hund brukar skälla på tjocka kärringar i hucklen, speciellt mörka människor antar att det är någon naturlig reflex som slår till.
Har du en riktig White dog?Jag har aldrig fått möjligheten att träna mina hundar på svarta då ingen sådan någonsin satt sin fot på min gård.
Citera
2017-04-30, 20:43
  #90
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladtampong
Som svensk man. Vem tror du mig är lojalast, hunden / muslimen? Jag betalar ju redan för bägge.

Så ja, hunden har ett större värde i mina ögon än alla sveriges muslimer tillsammans.

Det sitter i lojaliteten hur jag värderar.
Känner mig trygg med hundar runt min familj, skulle aldrig lämna min familj oövervakad med muslimer nej.

förstår dig
men hat skapar bara onödig hat
har varken hund eller en granne som är muslim
lever bara mitt liv
Citera
2017-04-30, 20:44
  #91
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Har du en riktig White dog?Jag har aldrig fått möjligheten att träna mina hundar på svarta då ingen sådan någonsin satt sin fot på min gård.

Jag har inte tränat honom på något sådant utan det är en naturlig reflex
Citera
2017-04-30, 20:49
  #92
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Har du en riktig White dog?Jag har aldrig fått möjligheten att träna mina hundar på svarta då ingen sådan någonsin satt sin fot på min gård.
Vi hade en svårt " rasistisk" hund när jag var barn .
På den tiden fanns i praktiken inga svarta eller araber i norra Sverige .
Det som fanns var zigenarföljen som drog omkring likt ett rövarband och stal allt löst .

Vår hund blev helt skogstokig så fort han fick deras doft i nosen , jagade upp sig så att han fradgade om han satt i koppel så att han inte kom åt att anfalla .
Måste varit något nedärvt genetiskt för han reagerade så vid första kontakten .


Zigenare kan springa riktigt fort med en hund efter sig
Citera
2017-04-30, 20:59
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Vi hade en svårt " rasistisk" hund när jag var barn .
På den tiden fanns i praktiken inga svarta eller araber i norra Sverige .
Det som fanns var zigenarföljen som drog omkring likt ett rövarband och stal allt löst .

Vår hund blev helt skogstokig så fort han fick deras doft i nosen , jagade upp sig så att han fradgade om han satt i koppel så att han inte kom åt att anfalla .
Måste varit något nedärvt genetiskt för han reagerade så vid första kontakten .


Zigenare kan springa riktigt fort med en hund efter sig
Undrar hur ett gäng kaukasiska ovtjarkor skulle kunna bistå polisen vid stenkastning i förorten.De kanske gör det jobbet polisen borde göra?
Citera
2017-05-01, 08:30
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saso
förstår dig
men hat skapar bara onödig hat
har varken hund eller en granne som är muslim
lever bara mitt liv

Jo men ju mer eländet sprider sig ju svårare blir det att "leva sitt liv" och man kan ju inte backa hur långt som helst.

Tyvärr måste man bli drabbad personligen eller att någon i sin närhet blir drabbad av mångkultur innan man svänger och blir kritisk / motståndare.

Sverige är väl ett bra exempel på detta?
Citera
2017-05-01, 08:34
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Jag har inte tränat honom på något sådant utan det är en naturlig reflex

Hade förut en dogo argentino som var extremt hatisk mot mörkhyade personer.

Tror det berodde på hans dåliga syn.

Kul var det att se hela bilen gunga när någon mörk kom i närheten av bilen.
Citera
2017-05-01, 08:45
  #96
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladtampong
Jo men ju mer eländet sprider sig ju svårare blir det att "leva sitt liv" och man kan ju inte backa hur långt som helst.

Tyvärr måste man bli drabbad personligen eller att någon i sin närhet blir drabbad av mångkultur innan man svänger och blir kritisk / motståndare.

Sverige är väl ett bra exempel på detta?


har mångkultur endast negativa konsekvenser?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback