Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-26, 00:37
  #1
Medlem
Bravidas avatar
Jag är 40 år och man, dessutom inte i något förhållande. Är nu i det skedet i livet där det är för sent att skaffa egna barn.

Släkten på vår sida kommer att dö med mig och min syster, som också är barnlös.

När jag dör kommer varken barn eller barnbarn att vaka vid min sida, troligtvis så kommer jag att ligga helt ensam någonstans, min sista tid.

Finns det några andra här som är i smma sits?
Citera
2017-04-26, 00:41
  #2
Medlem
Klart att det inte är försent. Avla barn nu.
Citera
2017-04-26, 00:42
  #3
Medlem
Du kan skaffar nu.
Citera
2017-04-26, 00:45
  #4
Medlem
Ge inte upp om det är familj du vill ha. rätta dina fel och dra ut och lev livet.
Citera
2017-04-26, 00:46
  #5
Medlem
Dreamtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Jag är 40 år och man, dessutom inte i något förhållande. Är nu i det skedet i livet där det är för sent att skaffa egna barn.

Släkten på vår sida kommer att dö med mig och min syster, som också är barnlös.

När jag dör kommer varken barn eller barnbarn att vaka vid min sida, troligtvis så kommer jag att ligga helt ensam någonstans, min sista tid.

Finns det några andra här som är i smma sits?

Lika bra det. Barn kostar bara en jävla massa pengar och tid du kan lägga på annat kul som horor, betting och droger. Dessutom kommer ungen ändå ge dig fingret på 18 års dagen och påstå att du var en usel förälder.
Du valde rätt.
Grattis.
Citera
2017-04-26, 00:49
  #6
Medlem
yiys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Lika bra det. Barn kostar bara en jävla massa pengar och tid du kan lägga på annat kul som horor, betting och droger. Dessutom kommer ungen ändå ge dig fingret på 18 års dagen och påstå att du var en usel förälder.
Du valde rätt.
Grattis.

om det är rätt val så skulle inte du eller jag finnas. visst verkar livet meningslöst baserat på vad vi vet nu, men alla varelsers mål är att föröka sig, ska man bryta en miljarder år gammal tradition för att lägga pengar på horor?
Citera
2017-04-26, 00:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Lika bra det. Barn kostar bara en jävla massa pengar och tid du kan lägga på annat kul som horor, betting och droger. Dessutom kommer ungen ändå ge dig fingret på 18 års dagen och påstå att du var en usel förälder.
Du valde rätt.
Grattis.

Ja, allt handlar om "cummies" försvinn med dig din nihilistiska idiot. Om TS inte skaffar barn så kommer han inte bara att ångra att han inte skaffade barn, det kommer att påverka TS fan livet ut.

Till TS: Vad fan ska du göra med all fritid? Ska du sitta hemma och fira ensam vid högtider? Är det ett jävla liv? Du kommer fan ångra det om du inte skaffar barn jävligt snart. Det finns gott om 30åriga kvinnor som känner samma sak att den biologiska klockan börjar rinna ut. Fan om du inte gör det av egen vilja så gör det för fosterlandet.

Du kommer fan inte att må bra utan barn, det är en rökridå som bara är till för att lura dig. Du kommer att bli både bitter och leva med ånger resten av livet samt ensam. Det är för fan din plikt att avla barn, gör inte dina förfäder besvikna.
Citera
2017-04-26, 00:54
  #8
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Släkten på vår sida kommer att dö med mig och min syster, som också är barnlös.


Det är inte försent än men du kan annars träffa någon som redan har barn, gener kan man strunta i. Det viktiga är väl ens insats som uppfostrare.
Citera
2017-04-26, 00:55
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie


Det är inte försent än men du kan annars träffa någon som redan har barn, gener kan man strunta i. Det viktiga är väl ens insats som uppfostrare.

Uppfostra andras barn som en jävla cuckold? Glöm det.
Citera
2017-04-26, 02:02
  #10
Medlem
Lightnights avatar
Det blir allt vanligare och vanligare att man skaffar barn senare i livet, så att det skulle vara för sent tycker jag inte. Möjligtvis om du hade varit 60, men inte 40.
Citera
2017-04-26, 03:39
  #11
Medlem
Ensamfarares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Jag är 40 år och man, dessutom inte i något förhållande. Är nu i det skedet i livet där det är för sent att skaffa egna barn.

Släkten på vår sida kommer att dö med mig och min syster, som också är barnlös.

När jag dör kommer varken barn eller barnbarn att vaka vid min sida, troligtvis så kommer jag att ligga helt ensam någonstans, min sista tid.

Finns det några andra här som är i smma sits?

Är ingen fara ännu! Du kan fortfarande!
Citera
2017-04-26, 06:58
  #12
Medlem
Är det snarare kanske en ren hopplösthet ifrån din sida, för att du haft otur i relationer och är 40 år och "inte 20 längre" som gör att du säger att du aldrig kommer att få egna barn?
För någon annan anledning finns det inte, om det inte är så att du är steril/andra fysiologiska problem med underredet så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback