Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-25, 10:12
  #1
Medlem
Tja! Som rubriken lyder så skall jag vara "support" för min polare idag som ska ta LSD.
Jag hade basically bara tänkt befinna mig i rummet om han skulle snetrippa sönder och dylikt.
Är det någon som har några bra tips fall i fall hell breaks loose om ni fattar?
Citera
2017-04-25, 10:36
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubleproduction
Tja! Som rubriken lyder så skall jag vara "support" för min polare idag som ska ta LSD.
Jag hade basically bara tänkt befinna mig i rummet om han skulle snetrippa sönder och dylikt.
Är det någon som har några bra tips fall i fall hell breaks loose om ni fattar?

I fall "hell breaks loose", var inte rädd för att ringa 112.
Får han bara en snetripp eller liknande är det bara att vara där som en schysst kompis med omhändertagande. Kommer gå bra ska du se!
Citera
2017-04-25, 11:50
  #3
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dricksglas55
Sluta knarka era misslyckade drägg!

Vidriga är ni tvifan!

Tål er inte alltså, blir så jävla äcklad av pundare.

Jag är nyfiken, känner du på samma sätt om alkohol, eller är det bara dem berusningsmedel som farbror staten stämplat som du hyser dessa hatiska uppfattningar om...?
Betraktar du alkoholkonsumenter som pundare...?

Citat:
Ursprungligen postat av Doubleproduction
Tja! Som rubriken lyder så skall jag vara "support" för min polare idag som ska ta LSD.
Jag hade basically bara tänkt befinna mig i rummet om han skulle snetrippa sönder och dylikt.
Är det någon som har några bra tips fall i fall hell breaks loose om ni fattar?

Om han blir för uppstirrad så får du vara hans lugn och så vidare. Sprid den typ av energi som lämpar sig för sammanhanget helt enkelt, såväl via ditt beteende som musik och annat.
Citera
2017-04-25, 14:22
  #4
Medlem
Absolut bästa tipset jag kan ge är att ha benzo och/eller alkohol (helst båda) tillgängligt för att kunna döda trippen om han snear.

Och som tidigare sagt, var inte rädd att ringa efter hjälp.
Citera
2017-04-25, 14:46
  #5
Medlem
BigFatCones avatar
Håll er till ämnet god damnit. Moralism hör inte hemma i den här tråden. Övriga OT-inlägg kommer att belönas med Varningar, både till den som börjar gå OT och den som hakar på.

Mvh,
Moderator
Citera
2017-04-25, 18:08
  #6
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
I fall "hell breaks loose", var inte rädd för att ringa 112.

Helt onödigt att ringa 112, gör inte saken bättre. Fixa några Benzo istället det dödar trippen i stort sätt.
Citera
2017-04-25, 19:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Helt onödigt att ringa 112, gör inte saken bättre. Fixa några Benzo istället det dödar trippen i stort sätt.

Nu tänkte jag mer åt hållet drogutlöst psykos när vi pratade om termer som "hell breaks loose", men visst, finns sätt att mitigera de flesta problem på, även psykoser.

Som sitter är det dock viktigt att veta (kanske mer så för andra substanser än LSD, men ändå) att vården finns där om saker och ting skiter sig och man inte behöver oroa sig för rättsväsendet för att man blandar in vården.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback