Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-05-05, 18:52
  #73
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Det skapas inte två termer som är synonyma med varandra

Alltså, hur otur har du när du tänker egentligen?

Du gör gällande att synonymer inte är något som existerar. Det hajaru va, professorn? Kan man säga att synonymer är som spöken och onda andar? Som könsmaktsordningen?

Vänligen observera att det de två sista frågorna är av retorisk karaktär.

Nå. Har du något av vikt att tillföra ämnet eller ska du sitta här och skämma ut dig än mer?

Hur länge varar dina casual sex-relationer? Det är vad som ska diskuteras.
Citera
2017-05-05, 19:46
  #74
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Alltså, hur otur har du när du tänker egentligen?

Du gör gällande att synonymer inte är något som existerar. .

Synonymer existerar i allra högsta grad. Men det skapas inte två termer för identiska knullrelationer. Det räcker gott och väl med en (1) i så fall. Det borde till och med du begripa.
Citera
2017-05-05, 20:08
  #75
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Synonymer existerar i allra högsta grad. Men det skapas inte två termer för identiska knullrelationer. Det räcker gott och väl med en (1) i så fall. Det borde till och med du begripa.

FB ocv FWB används synonymt. FB innehåller ordet fuck och är därmed att se som vulgärt i vissa sammanhang. Det är vad som skiljer dem åt. Annars beskriver de båda en casual sex-relation. Slut på diskussionen.

Jag har bott i ett engelsktalande land i en tredjedel av mitt liv. Du å andra sidan hänvisar till skolundervisningen i engelska. Nuff said.

Så, har du något av värde att tillföra diskussionen? Hur har dina sexuella relationer sett ut? Hur länge har dessa varat? Det är vad TS efterfrågar och det är vad som ska diskuteras.
Citera
2017-05-06, 09:28
  #76
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
FB ocv FWB används synonymt. FB innehåller ordet fuck och är därmed att se som vulgärt i vissa sammanhang. Det är vad som skiljer dem åt. Annars beskriver de båda en casual sex-relation. Slut på diskussionen.

Nej. Precis som lekkamrat och kamrat som du leker med är två vitt skilda saker! Ordföljden är nyckeln. Tycker att du är väldigt oresonlig här.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Så, har du något av värde att tillföra diskussionen? Hur har dina sexuella relationer sett ut? Hur länge har dessa varat? Det är vad TS efterfrågar och det är vad som ska diskuteras.

Jag har inte haft någon kk. Jag överlämnar knullkompis-historierna till dig
Citera
2017-05-06, 10:29
  #77
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Nej. Precis som lekkamrat och kamrat som du leker med är två vitt skilda saker! Ordföljden är nyckeln. Tycker att du är väldigt oresonlig här.

Hur mycket du än går igång på att klyva hår och drälla ur dig bajs så är det inte topic i tråden.

Tråden handlar om casual sex-relationer. FWB, KK och FB är samtliga sätt att uttrycka relationer där man träffas och har sexuellt umgänge utan att ha en gängse relation. Och jag tycker att alla tre har en barnslig och jävligt osexig klang. Punkt fakking slut.

Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Jag har inte haft någon kk. Jag överlämnar knullkompis-historierna till dig

Så du har alltså inget att tillföra tråden, du hade bara behovet att låta käften glappa. Noterat!

Jag har redan lämnat mitt bidrag i tråden.
Citera
2017-05-28, 12:24
  #78
Medlem
Roxanas avatar
Som längst 1 -2 år, typ. Men då har det inte bara varit frågan om rent knullande utan man har festat ihop, varit ute och snurrat. Man har "hängt", som folk säger. Ingen har haft partner under tiden. Det tar slut för att man byter umgängeskrets eller träffar någon mer intressant.
Citera
2017-05-28, 12:27
  #79
Medlem
Valaines avatar
De har varat ungefär ett halvår.
Citera
2017-05-28, 13:15
  #80
Medlem
3 år för min del vill ha någon fast då jag inte gillar att ligga runt med olika men och andra sidan vill jag inte ha förhållande.. Gillar heller inte bara kk "typ hej ,sex, hejdå det är verkligen skittråkigt dom killarna har typ ingen själ eller personlighet" utan vill ha mer bästa vän kolla film, äta, prata om livet osv. Jag brukar se till att utnyttja killen så mycket jag kan . Skönt att slippa alla krav och man får mycket egen tid och man slipper bli tjatad på att man ska umgås jämt som i förhållanden... Frihet!!!!!!!!!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback