Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-27, 00:02
  #13
Medlem
Hehe, hade varit häftigt om det var "this man". Gjorde lite research om det för några månader sen när jag först hörde talas om honom. Hitta en artikel av VICE magazine som hävda att thisman.org var en skapelse av en sociolog vid namnet Andrea Natella ( https://www.vice.com/en_uk/article/w...am-haunter-979 ). Ska se om jag kan hitta någon via Google som såg ut ungefär som det jag såg... Hudtonen var väldigt likt denna bild : https://www.google.se/search?q=bad+c...V4keM:&spf=172

Dock inte lika gammal som den personen. Om jag minns rätt så hade han inte gula ögon som folk med gulsot verkar få, men jag kan ha fel så klart.
Citera
2017-04-28, 15:18
  #14
Medlem
KmWs avatar
Inte en helt olika sak hände mig för ett par år sedan. Hade då mitt elpiano vänt emot datorn för att helt enkelt kunna snurra ett halvt varv då jag ville spela och sen snurra tillbaka för att läsa noter etc. En gång i vanlig ordning vände jag mig tillbaka mot datorn och då hade den pdf jag haft uppe stängts ner och istället var det en bild på en rätt obehaglig kvinna i svartvitt. Hade bra virusskydd då mindes jag eftersom det var det första jag kollade och webbläsaren var dessutom inte igång. Tänkte inte så mycket på det men märkligt var det.
Citera
2017-04-28, 23:49
  #15
Medlem
Hmm intressant KmW. Kom bilden upp i ett fönster som du kunde stänga eller var det som för mig att det "tog över" allt på skärmen?
Citera
2017-04-29, 18:20
  #16
Medlem
KmWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threepwo0d
Hmm intressant KmW. Kom bilden upp i ett fönster som du kunde stänga eller var det som för mig att det "tog över" allt på skärmen?
Det var ju som sagt ett par år sen, men vill minnas att den öppnades med standardprogrammet för bildvisning som fanns på Windows XP.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback