Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-24, 20:09
  #1
Medlem
KorvKanons avatar
Hej, igår skulle jag föra över pengar till mitt sparkonto på SBAB, jag har en "genväg" på Nordea som jag har lagt in mitt konto på SBAB som jag alltid för över via. Men nu när jag skulle föra över 13 000 till det så kollade jag idag för att se att dem kommit över. Men då ser jag när jag loggar in på SBAB att det inte är samma kontonummer på mitt sparkonto längre... Så varför har dem bytt nummer utan att meddela? Och vad kan jag göra för att få tillbaka min pengar?
Citera
2017-04-24, 20:16
  #2
Medlem
Jag har ingen jävla aning, men varför kontaktar du inte bankens kundtjänst omgående istället för att fråga Flashback?
Citera
2017-04-25, 00:42
  #3
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Ring till banken så fort de öppnar istället. Finns inte mycket vi på FB kan göra
Citera
2017-04-25, 15:56
  #4
Medlem
Om ingen annan har fått kontonumret så kommer pengarna tillbaka.
Om SBAB använder kontot till något annat så kan du ringa dit så hjälper de dig säkert.
Citera
2017-04-25, 22:11
  #5
Medlem
KorvKanons avatar
Det är löst nu
Citera
2017-04-29, 22:55
  #6
Avstängd
Du kan ju säga hur det löste sig så kanske det hjälper nån annan nån gång om dom får samma problem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback