Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-26, 00:58
  #13
Medlem
Förenade Arabemiraten, Dubai. Själlöst, finns troligtvis inget att se/göra förutom att kolla på en massa höga byggnader. Det är vad jag hört från andra som besökt, låter inte speciellt kul. Skulle egentligen vara intressant att besöka men finns många fler länder/städer jag hellre hade besökt i världen.



//Siegestor
Citera
2017-04-26, 20:21
  #14
Medlem
tintin-s avatar
Skulle aldrig någonsin få för mig att lämna Skåneland genom att bege mig norrut. Det enda sättet att avlägsna sig från kära fosterlandet Skåne är att bege sig söderut mot kontinenten, den riktiga världen. Allt ovanför Skåne är träskmark där endast pantade och inavlade semi-individer befinner sig.
Citera
2017-04-26, 21:52
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuprum
Dubai och övriga delar av arabemiraterna. Enda som verkar finnas att göra där är själlös lyxkonsumtion i ett ställe som annars är ett rent öken. Allt riktigt arbete utförs av utländsk expertis och slavar från Asien.

Ett "land" som inte borde finnas egentligen, en riktig Potemkinkuliss.

får faktiskt hålla med

Sen måste jag faktskt säga väst/syd europa

finns ju säkert tämligen tragiska deprimerande forna sovjetstater också men det har sin tjusning på andra sätt, bla naturen

Åker inte till till solkusten spanien igen heller, det ska fan inte vara sån misär i ett västland. Engelska ghetton är också ruttna
Citera
2017-04-26, 21:53
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tintin-
Skulle aldrig någonsin få för mig att lämna Skåneland genom att bege mig norrut. Det enda sättet att avlägsna sig från kära fosterlandet Skåne är att bege sig söderut mot kontinenten, den riktiga världen. Allt ovanför Skåne är träskmark där endast pantade och inavlade semi-individer befinner sig.

så du gillar åker?
Citera
2017-06-11, 10:42
  #17
Medlem
En plats på lite närmare håll:Blå Jungfrun. Mer deprimerande otäckt stenhelvete får man leta efter. När jag var där hade det regnat o var glashalt. Trots labyrinten och den uppfriskande gungiga sjöresan: nej tack.
Undviker även Arabia Land....
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2833664

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback