Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-24, 03:27
  #13
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeetBoarn
Det konstiga är att jag inte ens känner mig trött överhuvudtaget, drog i mig flera koppar kaffe
Ja det är ju bra, men det är alltid bra att ha kontakt med någon. För rätt vad det är så smäller tröttheten på, du kanske svimmar eller får krampanfall (dock så skyddar Ikton dig mot det).
Citera
2017-04-24, 03:55
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Ja det är ju bra, men det är alltid bra att ha kontakt med någon. För rätt vad det är så smäller tröttheten på, du kanske svimmar eller får krampanfall (dock så skyddar Ikton dig mot det).

Jag tror nog jag överlever jag sysselsätter mig och håller mig vaken, men fan att jag inte tänkte på att jag hade ett pissprov på psyk 11. imorrn men men det går som det går.
Citera
2017-04-24, 04:01
  #15
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeetBoarn
Jag tror nog jag överlever jag sysselsätter mig och håller mig vaken, men fan att jag inte tänkte på att jag hade ett pissprov på psyk 11. imorrn men men det går som det går.
Sjukanmäl dig bara, har jag gjort många gånger. Sköt upp ett polisförhör 3 eller 4 gånger p.ga. av att jag glömde bort det så jag var alltid skyhög när jag skulle på förhör
Citera
2017-04-24, 05:35
  #16
Medlem
-Zex-s avatar
Hur går det? Vaken och har hälsan?
Citera
2017-04-24, 05:38
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Sjukanmäl dig bara, har jag gjort många gånger. Sköt upp ett polisförhör 3 eller 4 gånger p.ga. av att jag glömde bort det så jag var alltid skyhög när jag skulle på förhör

äh jag går dit, inte direkt stupfull/eller hög som fan men om ikton får mig att stappla omkring som ett fyllo som den brukar göra vänder jag om. ska bara hämta antabus iallafall
Citera
2017-04-24, 05:40
  #18
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeetBoarn
äh jag går dit, inte direkt stupfull/eller hög som fan men om ikton får mig att stappla omkring som ett fyllo som den brukar göra vänder jag om. ska bara hämta antabus iallafall
Nej du förstör så jävla mycket med ett positivt UP inom vården. Knappt som traumafall får du narkotikaklassad medicin. Så ett råd är att sjuka dig.
Citera
2017-04-24, 05:50
  #19
Medlem
Så länge du håller dig vaken så du inte kan få andningsdepression i sömnen bör det vara lugnt...
Citera
2017-04-24, 06:39
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Nej du förstör så jävla mycket med ett positivt UP inom vården. Knappt som traumafall får du narkotikaklassad medicin. Så ett råd är att sjuka dig.

för sent åkt in på avgiftning(alkohol, Fentanyl), överdoser(Fentanyl), psykoser(amfetamin) så de vet allt already -jag bryr mig helt enkelt inte längre. så jag får inte narkotikaklassad medicin längre även om benzo skulle hjälpa mig med mina ångestsymptom, måste jag fan köpa det på svarta marknaden. istället för theralen skiten de ger. lider av insomnia sen en månad tillbaka aswell så det är nog lugnt att hålla sig vaken tills ruset är slut.
__________________
Senast redigerad av LeetBoarn 2017-04-24 kl. 06:42.
Citera
2017-04-24, 06:43
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Så länge du håller dig vaken så du inte kan få andningsdepression i sömnen bör det vara lugnt...

jo tänkte de nu.
Citera
2017-04-24, 09:30
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeetBoarn
jo tänkte de nu.
Asså jag tänkte "om han dör så har jag dött 10ggr om" du kan chilla hade det varit metadon hade jag oroat mig BETYDLIGT mer!!

Men att hålla sig vaken är ett bra tips, men vad försöker du uppnå, LVM?
Pissa dagen efter ta massa piller dagen innan?
Inte smart...
Citera
2017-04-25, 09:22
  #23
Medlem
har lvm bryr mig inte längre livet är kört

men ja överlevde för att knarka ännu en dag, och jo gjorde det iallafall sjukanmälde mig för pisset
Citera
2017-04-26, 16:45
  #24
Medlem
som tidigare skrivet så länge du inte somnar är det ingen fara iom att du tycks ha tolerans.
Var ju bra att du hade ikton men i mixen så du oroa dig så mycket över kram för dom är inga roliga!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback