Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-23, 18:36
  #1
Medlem
Hej!
Hur kan jag hitta mina föräldrars gamla merit?
Min mamma gick på komvux, hon kommer ej ihåg sitt meritpoäng, skulle vilja veta om det är möjligt att hitta det.
Citera
2017-04-23, 20:01
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-think123
Hej!
Hur kan jag hitta mina föräldrars gamla merit?
Min mamma gick på komvux, hon kommer ej ihåg sitt meritpoäng, skulle vilja veta om det är möjligt att hitta det.

Ta reda på vilken skola det var, och kontakta dom.
Citera
2017-04-23, 20:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Ta reda på vilken skola det var, och kontakta dom.


Okej, tack!
Ska försöka.
Citera
2017-04-23, 20:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-think123
Okej, tack!
Ska försöka.

Lycka till. Betyg är offentliga handlingar. Och så vitt jag vet så sitter skolorna på dessa pappersdokument på i princip obestämd tid. I varje fall kommunala sådana. Om det är en skola som drivits i privat regi så ska nog i varje fall kommunen ha betygsunderlagen. Underlättar naturligtvis om du vet examensår, samt när eventuella komvux-kurser har lästs.
Citera
2017-04-23, 20:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Lycka till. Betyg är offentliga handlingar. Och så vitt jag vet så sitter skolorna på dessa pappersdokument på i princip obestämd tid. I varje fall kommunala sådana. Om det är en skola som drivits i privat regi så ska nog i varje fall kommunen ha betygsunderlagen. Underlättar naturligtvis om du vet examensår, samt när eventuella komvux-kurser har lästs.


Tack så mycket!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback