Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-09, 18:08
  #61
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Var sample, så känns onödigt att kasta om det fungerar på mig själv. Vissa är ju mer resistanta mot substanser än andra, så kan nog lika gärna pröva det. Beror väl iof på vad för stimulant man är ute efter. En sak för lite extra boost, eller något mdma liknande, koks liknande tex. Allt sånt är ju högst personligt.

glömde säga att jag tog 3-fea 1 g vardera gång med ett mellanrum på 3-4 dagar också ^_^ och blandade dom båda men 4-epd humör höjare inge mer, har du testat den än vad tycker du om den ? jag skulle nog inte köpa igen i alla fall :-)
Citera
2017-06-10, 00:56
  #62
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
glömde säga att jag tog 3-fea 1 g vardera gång med ett mellanrum på 3-4 dagar också ^_^ och blandade dom båda men 4-epd humör höjare inge mer, har du testat den än vad tycker du om den ? jag skulle nog inte köpa igen i alla fall :-)

Håller på och testar 4-methyl-nep för tillfället. Ska nog ge 4-epd ett prov senare under natten, ogillar att blanda stimulanter. Bäst o vara försiktig när det gäller RC´s.
Citera
2017-06-13, 13:52
  #63
Medlem
Mommejrs avatar
Tyckte den var så där, gav fokus o så, var rätt kul o spela på . Men jag söker främst lite mer "rush" droger som A-pvp. Kokain tex.
Citera
2017-07-13, 14:51
  #64
Medlem
Substans: 4-EPD
Test subject: Kvinna, 35 år. 165 cm, 68 kilo.
Aktuellt hälsotillstånd (diagnoser fastställda av läkare): Svår depression med därtill hörande ångestproblematik och helt omänskliga sömnstörningar, icke behandlad Aspergers syndrom (högfungerande autism). I övrigt inget som skulle kunna ha nån inverkan på effekterna av centralstimulanter.
Tidigare erfarenhet av CS: I princip dagligen i drygt 15 år, provat i stort sett varenda CS-variant hon har kommit över.

Mina noteringar från den aktuella dagen:


Baseline: Vaknar ca 1030 efter att ha sovit i stort sett ett dygn i sträck. Mår rätt okej med tanke på omständigheterna.
Blodtryck: 108/76
Puls: 94

11:00 Börjar på 125mg nasalt före frukost. Kompletterar det med en morgonsspliff.
Känns inte alls i näsan, en mycket lätt sveda i halsen, inte värre än en begynnande förkylning, och snabbt övergående.
Inte ätit eller druckit något före första dosen.
Inga annat preparat intaget idag, inte heller igår.
Börjar planera dagen.

12:00
Missat att sätta på ljudet på telefonen, och missar såklart ett samtal som kan vara make it or break it för mig. Ringer upp, och hamnar såklart på voicemail, men ber killen ringa tillbaka.
Nervös, någon?
Petar i mig 50mg till så hörs det förhoppningsvis inte att jag har sovit halva dagen om/när han hör av sig.

12.35
Inser att jag behöver nåt som lugnar ner mig litegrann, 50mg 4-Methyl-NEP nasalt borde göra susen.
Blodtryck: 118/84
Puls: 112

15:00
Det där samtalet verkade vara mer make it än break it, så vi tar 100mg nasalt för att fira.
Inga hungerkänslor, däremot är jag törstig trots lite drygt normalt vätskeintag. Möjligen har det att göra med att jag inte fick i mig nån vätska alls under förra dygnet när jag bara sov.
Mår lite bättre än helt okej. Inga kraftiga euforikänslor, men klart bättre än baseline.
Blodtryck: 131/92
Puls: 106

17:00
Känns som det håller på att släppa, så jag fyller på med 100mg till.

20:00
Sur och på allmänt dåligt humör pga yttre händelser. Intar 100mg nasalt och hoppas att det ska göra nån skillnad.
Precis käkat middag.
Blodtryck: 126/85
Puls: 110

21:00
Tar dagens sista dos, 75mg.
Fortfarande på dåligt humör, och det blir inte bättre. Börjar dessutom få en jävla huvudvärk.
Blodtryck: 121/89
Puls: 104

00:00
Sista mätningen för idag. Humöret är en aning bättre, men jag är fortfarande grinig.
Blodtryck: 118/91
Puls: 95

Det här är anteckningar från fjärde gången jag gick en dag på 4-EPD, och hittills är det 50/50. Första två gångerna mådde jag hur bra som helst, var klar i skallen och på gott humör. Dom andra två gångerna.. not so much. Det kan ha berott på en hel del yttre faktorer, så jag har inte gett upp 4-EPD än, men i jämförelse med 4-Methyl-NEP och Alfa-PiHP så känns den här mindre stabil. Jag ska ge det ett eller två försök till innan jag bestämmer mig för vad jag ska tycka, men i vilket fall är det helt klart värt att prova.
Om shoppen har jag fortfarande bara gott att säga - framför allt om deras kundservice som slår mig med häpnad varenda gång.
Citera
2017-07-27, 14:34
  #65
Medlem
floOris0nfajjas avatar
thebringer1 kämpa på. Du kanske skulle testa psychedelia? Kanke får det dig på rätt köl. Trippar kan ge livs avgörande upplevelser.
Citera
2017-08-13, 10:42
  #66
Medlem
TechoNisses avatar
Återkommer ikväll eller imorgon beroende på hur det slår
Citera
2017-08-13, 11:50
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Återkommer ikväll eller imorgon beroende på hur det slår


Väntar spänt på utvärdering. Kommer det bli IV test ? forska lungt😎
Citera
2017-08-14, 04:40
  #68
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rillew29
Väntar spänt på utvärdering. Kommer det bli IV test ? forska lungt😎
Jag tycker det slår på som fan,jag snöar inn på exakt alltså o har tagit ca 30mg sen 21
Citera
2017-08-14, 10:50
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Tyckte den var så där, gav fokus o så, var rätt kul o spela på . Men jag söker främst lite mer "rush" droger som A-pvp. Kokain tex.


Körde du iv? Startdos? Maxdos? Kan du jämföra effekt med någon annan välkänd stim? Rushen?
Citera
2017-08-23, 19:25
  #70
Avstängd
DisSids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
Får hem den och mebroqualone från uppstickaren zerohole

Kan inte IV, det får du fixa rapport på :-)

Vad tyckte du om mebroqualonet då? Har ju lanserats ganska få av de här mandrax-analogerna här fast det funnits en handfull utrikes.
Citera
2017-08-24, 11:45
  #71
Medlem
Phobiazis avatar
Jag gillade denna, ganska skön skick, lite energi och spel tv-spel är otroligt trevligt! xD
Så drog hem en 3g till från zh när de ändå har rea fortfarande!
Citera
2017-08-24, 12:21
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag gillade denna, ganska skön skick, lite energi och spel tv-spel är otroligt trevligt! xD
Så drog hem en 3g till från zh när de ändå har rea fortfarande!

Denna var go! Såg inte att det var prissänkning på gång... dom skämmer bort oss
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback