Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-10, 20:27
  #13
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Du vet att julskinkan är grisens arsle?

Ja?
Citera
2017-12-20, 17:40
  #14
Medlem
Ni vet väl om att offentliga stolar har någon annan suttit på.. och kanske .. ??
Citera
2019-03-05, 14:35
  #15
Medlem
Lucky-Mans avatar
Köpte gammeldafvs fläsksvålar idag på Lidl och fan vad besviken jag vart. Smakar anus med en vidrig jävla eftersmak som påminner om gammal popcorn. Hade gärna donerat bort 95% av påsen som blev kvar men tror ej nån vill ta mig fan ha den. Danskt skit.
Citera
2019-03-08, 15:28
  #16
Medlem
eremitkraftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky-Man
Köpte gammeldafvs fläsksvålar idag på Lidl och fan vad besviken jag vart. Smakar anus med en vidrig jävla eftersmak som påminner om gammal popcorn. Hade gärna donerat bort 95% av påsen som blev kvar men tror ej nån vill ta mig fan ha den. Danskt skit.

Trist när man får kass svål. Vissa har något mjöligt fett som påminner om öronvax, ingen höjdare. Å andra sidan hittar man ibland underbar svål, t.ex. överdisk i någon trevlig dansk köttaffär.
Citera
2019-03-29, 19:59
  #17
Medlem
japanskbruds avatar
jag köpte en påse på maxi ..crispy flaeske svaer .. Har börjat med LCHF .. hade sån jävla abstinens efter chips att jag bara skakade .. men kunde inte äta dom för kolhydraterna ..grr .. Köpte en påse i ren desperation ,, Den första åt jag jävligt misstänksamt ..Men dom smakar faktiskt bra.. i princip 0g kolhydrater på 100 g
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback