Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-04-25, 17:03
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det stämmer inte. Du kommer bli en av de där förbittrade som sitter här och gnäller på att inga tjejer vill ha dem och det är deras fel.

Du måste ta mej fan skärpa dig innan det är försent. Tjejer vill inte bli sedda som knullobjekt och tänder inte på känslomässigt handikappade killar. Ännu mindre på de som spelar någon slags jävla machoroll.

Du fattar inte skillnaden mellan needy och för känslosam samt intresserad, känslig och nyfiken. Så om du är för på/needy/känslosam och tjejerna drar sig undan då tror du att du måste bli nåt slags avtrubbat svin.

Fan vad sorgligt att ni är så jävla vilse och brister så extremt i er sociala förmåga att ni tror på skit som The Game och försöker bete er därefter.

Här är så mycket fel i det du skriver.
Var har jag sagt att man måste bli ett avtrubbat svin?

Det har hänt mig flera gånger att jag nämnt förhållande för snabbt, att jag blivit för känslosam då har tjejer lämnat
Kanske inte ett avtrubbat svin

men fan så mycket tuffare måste man bli å sluta se tjejer som prinsessor
Håller du inte med om det?

Sen får the game å sådant 1000 tals killar att lyckas så..
Citera
2017-04-25, 17:19
  #50
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensol
Jag har lyckats innan med min "mognad" så det sociala spelet kan jag spela def
det är enkelt
Jag kommer lyckas sålänge jag inte är desperat
eller desperat, jag föredrar ordet needy

just nu vill mitt kropphelvete para sig med en hona å skriker liksom på mig
det suger

Jag har alltid fått tjejer när jag inte brytt mig, varit sansad
så hoppas klara ett par tentor till så det lyfter mig
så jag inte blir needy

--------------------

Man kan kontrollera sina känslor
dock är det, för mig inget enkelt iaf
och vissa känslor som att vara kåt på söta kvinnor e riktigt svårt alltså, att kontrollera då

Vad är då problemet, mästerspelar'n? Är ju ba att köra på liksom! Du vet ju hur man gör. Ba kör!
__________________
Senast redigerad av empoisonne 2017-04-25 kl. 17:22.
Citera
2017-04-25, 20:57
  #51
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensol
Här är så mycket fel i det du skriver.
Var har jag sagt att man måste bli ett avtrubbat svin?
Du har inte sagt exakt det, jag överdrev lite. Du vill lossas som att du är ett macho som inte är intresserad av förhållanden. Du vill få tjejen att känna sig som någon du bara vill knulla. Du ska lossas att känslor är trams. Du ska få henne att känna att hon är oviktig, som en i mängden. (Du ska spela kallsinnig och hård).
Citat:
Det har hänt mig flera gånger att jag nämnt förhållande för snabbt, att jag blivit för känslosam då har tjejer lämnat
Det var vad jag skrev. Du blir klängig och kan inte sätta gränser. Du går för fort fram. Du framstår som desperat. Tjejer tycker att det är extremt oattraktivt.
Citat:
men fan så mycket tuffare måste man bli å sluta se tjejer som prinsessor
Håller du inte med om det?
Du behöver bli tuffare. Det betyder att du inte ska kasta din kärlek och dina känslor på henne efter några få dejter eller ett ligg. Du behöver förstå att man måste vara lite försiktig. Men det betyder inte att du inte får visa intresse eller några känslor alls.

Du ska inte behandla henne som en prinsessa. Du ska inte heller behandla henne som ett knullobjekt. Det finns mellanting. Men det är mellantinget du inte verkar kunna förstå. Att vara dig själv men ändå hålla tillbaka lite.

Det finns killar som det funkar bra för att se tjejer som köttstycken. De är players. Deras lite sviniga, arroganta sätt mot tjejer funkar för att få snabba, ytliga ligg. Men för dem kommer det mer naturligt. De är sådana. De har inte så lätt att bli förälskade. Känslor och sex hör inte ihop för dem. De har heller inte så mycket samvete. De sårar och hjärtekrossar massor med tjejer, men de bryr sig inte. (De är Barney Stinson).

Du vill vara Barney Stinson, The Game-killen. Du ska försöka spela Barney Stinson. Men tjejer kommer nästan säkert se igenom det. För det verkar inte ligga för dig att vara sån.

Och. Du kommer inte att få någon trevlig, bra tjej när du spelar The Game-killen. För justa, vanliga tjejer vill inte ha en sådan.
Citat:
Sen får the game å sådant 1000 tals killar att lyckas så..
The Game är skriven av en elittyp som umgås med kändisar och rider på sin framgång.
Hans beteenden ska sen vanliga IT-killar som du försöka härma. Här på fb finns gott om misslyckade Game-killar.

Men jag får väl önska dig lycka till. Kanske får du knulla massor. Tiden får utvisa.
Citera
2017-04-25, 22:08
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Vad är då problemet, mästerspelar'n? Är ju ba att köra på liksom! Du vet ju hur man gör. Ba kör!

Nej för jag e ju desperat var ju det som var mening med hela tråden
eller desperat, mer needy helt enkelt =)

svårt å fixa då hehe

är som sasgt det jag jobbar på
målet nu var ju å klara ett par tentor till, när något går bra blir man mindre desperat för horor
Citera
2017-04-25, 22:11
  #53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du har inte sagt exakt det, jag överdrev lite. Du vill lossas som att du är ett macho som inte är intresserad av förhållanden. Du vill få tjejen att känna sig som någon du bara vill knulla. Du ska lossas att känslor är trams. Du ska få henne att känna att hon är oviktig, som en i mängden. (Du ska spela kallsinnig och hård).

Det var vad jag skrev. Du blir klängig och kan inte sätta gränser. Du går för fort fram. Du framstår som desperat. Tjejer tycker att det är extremt oattraktivt.

Du behöver bli tuffare. Det betyder att du inte ska kasta din kärlek och dina känslor på henne efter några få dejter eller ett ligg. Du behöver förstå att man måste vara lite försiktig. Men det betyder inte att du inte får visa intresse eller några känslor alls.

Du ska inte behandla henne som en prinsessa. Du ska inte heller behandla henne som ett knullobjekt. Det finns mellanting. Men det är mellantinget du inte verkar kunna förstå. Att vara dig själv men ändå hålla tillbaka lite.

Det finns killar som det funkar bra för att se tjejer som köttstycken. De är players. Deras lite sviniga, arroganta sätt mot tjejer funkar för att få snabba, ytliga ligg. Men för dem kommer det mer naturligt. De är sådana. De har inte så lätt att bli förälskade. Känslor och sex hör inte ihop för dem. De har heller inte så mycket samvete. De sårar och hjärtekrossar massor med tjejer, men de bryr sig inte. (De är Barney Stinson).

Du vill vara Barney Stinson, The Game-killen. Du ska försöka spela Barney Stinson. Men tjejer kommer nästan säkert se igenom det. För det verkar inte ligga för dig att vara sån.

Och. Du kommer inte att få någon trevlig, bra tjej när du spelar The Game-killen. För justa, vanliga tjejer vill inte ha en sådan.

The Game är skriven av en elittyp som umgås med kändisar och rider på sin framgång.
Hans beteenden ska sen vanliga IT-killar som du försöka härma. Här på fb finns gott om misslyckade Game-killar.

Men jag får väl önska dig lycka till. Kanske får du knulla massor. Tiden får utvisa.

Jo det vet jag väl, men det här mellantinget, är ju svårtdefinerat och du lägger ord i munnen på mig som jag inte sagt.

För tusende gången: JAG HAR INTE ENS LÄST BOKEN THE GAME: GAME HAR INTE NEIL STRAUSS PATENT PÅ. GAME ÄR VANLIG PSYKOLOGI OCH SJÄLVHJÄLPSLÄRA SOM FINNS ÖVERALLT PÅ INTERNET, FLERA BÖCKER etc

För tusonde gången: JAG HAR INTE SAGT ATT MAN "måste" BLI ETT RÖVHÅL


Jaha, så nu sa du att jag gick för fort fram?
Man skulle inte visa känslor men ändå?

VI SÄGER JU SAMMA SAKER
JAG SA, VISA KÄNSLOR FÅR MAN GÖRA FÖRST EFTER HON GÖR DET ELLER I ETT FÖRHÅLLANDE

HERREGUD ALLTS
Citera
2017-04-25, 22:11
  #54
Medlem
Bluebeast72s avatar
Tjacket är din väg, du blir supersocial o får garanterat napp så börja knarka kommer resten av sig självt.
Citera
2017-04-25, 22:14
  #55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du har inte sagt exakt det, jag överdrev lite. Du vill lossas som att du är ett macho som inte är intresserad av förhållanden. Du vill få tjejen att känna sig som någon du bara vill knulla. Du ska lossas att känslor är trams. Du ska få henne att känna att hon är oviktig, som en i mängden. (Du ska spela kallsinnig och hård).

Det var vad jag skrev. Du blir klängig och kan inte sätta gränser. Du går för fort fram. Du framstår som desperat. Tjejer tycker att det är extremt oattraktivt.

Du behöver bli tuffare. Det betyder att du inte ska kasta din kärlek och dina känslor på henne efter några få dejter eller ett ligg. Du behöver förstå att man måste vara lite försiktig. Men det betyder inte att du inte får visa intresse eller några känslor alls.

Du ska inte behandla henne som en prinsessa. Du ska inte heller behandla henne som ett knullobjekt. Det finns mellanting. Men det är mellantinget du inte verkar kunna förstå. Att vara dig själv men ändå hålla tillbaka lite.

Det finns killar som det funkar bra för att se tjejer som köttstycken. De är players. Deras lite sviniga, arroganta sätt mot tjejer funkar för att få snabba, ytliga ligg. Men för dem kommer det mer naturligt. De är sådana. De har inte så lätt att bli förälskade. Känslor och sex hör inte ihop för dem. De har heller inte så mycket samvete. De sårar och hjärtekrossar massor med tjejer, men de bryr sig inte. (De är Barney Stinson).

Du vill vara Barney Stinson, The Game-killen. Du ska försöka spela Barney Stinson. Men tjejer kommer nästan säkert se igenom det. För det verkar inte ligga för dig att vara sån.

Och. Du kommer inte att få någon trevlig, bra tjej när du spelar The Game-killen. För justa, vanliga tjejer vill inte ha en sådan.

The Game är skriven av en elittyp som umgås med kändisar och rider på sin framgång.
Hans beteenden ska sen vanliga IT-killar som du försöka härma. Här på fb finns gott om misslyckade Game-killar.

Men jag får väl önska dig lycka till. Kanske får du knulla massor. Tiden får utvisa.

Du vet fan inte vem jag är
Först sa du att barney stinston typen var oattraktiv och att jag var "förlorad" som ville bli sån
nu säger du att han kan få lätta ligg

hur ska du ha det retard?

SEN DU VET INTE HUR JAG ÄR
jag har ändrat mig om kvinnor

jag tycker kvinnor är äckliga horor man bara ska knulla nu

dom är äckliga socionomer och ligger med negrar dom ÄR ÄCKLIGA
men jag vill ändå knulla dom

jag är inte romantisk längre.

DU VET MAN KAN ÄNDRA SIG DIN JÄVLA SOPA
Citera
2017-04-25, 22:21
  #56
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensol


VI SÄGER JU SAMMA SAKER
JAG SA, VISA KÄNSLOR FÅR MAN GÖRA FÖRST EFTER HON GÖR DET ELLER I ETT FÖRHÅLLANDE
Du är omöjlig att kommunicera med. Nej, jag säger att man kan visa känslor innan men inte
överdrivet.

Jag förstod att du inte läst själva boken utan en massa Game-självhjälps-bullshit.

Du är säkert bra på IT. I övrigt, tyvärr inte så skarp. Och då försökte jag skriva LÄTTLÄST med korta meningar och många styckeindelningar.

Men lycka till. Over and out.
Citera
2017-04-25, 22:23
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du är omöjlig att kommunicera med. Nej, jag säger att man kan visa känslor innan men inte
överdrivet.

Jag förstod att du inte läst själva boken utan en massa Game-självhjälps-bullshit.

Du är säkert bra på IT. I övrigt, tyvärr inte så skarp. Och då försökte jag skriva LÄTTLÄST med korta meningar och många styckeindelningar.

Men lycka till. Over and out.

oavsett så ska inte du sitta å beta male shame
man kan bli vem man vill. det är inget som säger att jag är född att visa känslor å vara romantisk

jag kan bli en annan typ, barney stinson om jag vill. det är inget dom ser igenom, såvida man inte fejkar
men om man verkligen blir den typen

så sluta med ditt jävla trams nu, beta male shaming

Jag tänker inte vara någon pengakassa åt nån jävla hora, jag tänker inte vara en provider åt hor kvinnor
Citera
2017-04-26, 15:29
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bensol
Lyssna här:

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Tjacket är din väg, du blir supersocial o får garanterat napp så börja knarka kommer resten av sig självt.

+1 på den! Tjacket löser alltid relationsproblemen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback