Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 08:20
  #1
Medlem
staticages avatar
Hur många procent av brott kan tillskrivas papperslösa tro?
Det vi vet är att de brott dom begår är extremt grova IKEA mördaren,Akilov terrordådet drottninggatan.Gruppvåldtäkter osv.

Kommer det att bli en ändring på riktigt nu eller kommer vänster regimen att ösa på med mer papperslösa?
Citera
2017-04-22, 09:18
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Hur många procent av brott kan tillskrivas papperslösa tro?
Det vi vet är att de brott dom begår är extremt grova IKEA mördaren,Akilov terrordådet drottninggatan.Gruppvåldtäkter osv.

Kommer det att bli en ändring på riktigt nu eller kommer vänster regimen att ösa på med mer papperslösa?
Vi kommer med all säkerhet få se många grova brott i framtiden utfört av denna grupp.Mängdbrotten i vardagen lär öka då dessa har extra svårt med försörjningen.
Det allra värsta är osäkerheten som sprids då vi inte har kontroll på identiteter.
Här begår vänstern ett folkrättsbrott som skyddar dessa och hjälper dem gå under jord.
Straffen för att skydda papperslösa måste skärpas upp kraftigt.
Citera
2017-04-22, 23:31
  #3
Medlem
AdamBombs avatar
När jag ser "papperslösa" (nysvenska för illegal invandrare) och "ensamkommande flyktingbarn" (någon som ljuger om sin ålder) så brukar jag säga till mina vänner att "Den där kan döda dig och vara ute i samhället inom ett år, de säger bara att de är 16 år gamla".

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback