Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 04:31
  #1
Avstängd
Hagsers avatar
Finns det någon eller några människor här på flashback forum som vet någonting om förening eller social community för män och kvinnor som brasiliansk vaxar sig på hela kroppen continuerligt eller en gång om året, tanken är att man ska skaffa sig ett socialt liv, socialt umgängeskrets, prata om sport och etc, men det viktigaste av allt är att man visar varandra respekt och tolerans. Har själv brasilianskt vaxat mig tre gånger under hela mitt liv och det har kostat mig sammanlagt 5400 kr, en sektion/omgång på hela kroppen kostade mig 1800 kr i alla fall, och jag funderar på köra brasiliansk-vaxning som kille den här sommaren som kommer nu istället för tandemhopp, nu när jag kan inte köra båda sakerna samtidigt med tanke på budgeten som jag har. Använde sökmotorn men hittade ingenting.

Obs! Jag är kille/man och heterosexuell och metrosexuell.
Min hobby: simning först, löpning efteråt och sist men inte minst stenhård bastu på 90-95 grader varmt (med mycket vattendrickandet såklart) , sammanlagt 7-8 timmar, fast med frukost först och innan frukost 9 timmars sömn under natten, som sagt helt enkelt träning!

Som sagt väntar spänt på era trevliga svar från er vackra och trevliga människor.

Hoppas på att tråden inte slängs i papperskorgen...gulp
__________________
Senast redigerad av Hagser 2017-04-22 kl. 04:37.
Citera
2017-04-26, 08:01
  #2
Medlem
Ogdens avatar
Subkulturer och socioekonomiska livsstilar --> Hår- och kroppsvård
/Moderator
Citera
2017-05-12, 03:52
  #3
Avstängd
Hagsers avatar
Någon?
Citera
2017-06-08, 19:58
  #4
Medlem
Varför vill du umgås just med folk som vaxar sig?
Citera
2017-06-11, 13:29
  #5
Avstängd
Hagsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ashtr
Varför vill du umgås just med folk som vaxar sig?
För att det känns modernt nufrötiden.
Citera
2017-06-12, 22:24
  #6
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Jag förstår inte....
Citera
2017-08-11, 23:27
  #7
Avstängd
Hagsers avatar
Sådär vaxade mig i måndags härligt utan luktande hår, hoppas bara att få träna så fort som möjligt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback