Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 01:20
  #1
Medlem
Mortuuss avatar
Hej! Är det någon som vet var, om någonstans ens, man kan beställa en custom-gjord klubblagsdress åt en nyfödd?

Sökt runt lite på google men hittar ingenting.

Tack
Citera
2017-04-22, 09:01
  #2
Medlem
MrChows avatar
Har ungen väldigt onaturliga mått eller är det ett speciellt utseende du söker på plagget eftersom du vill specialtillverka? Låter som att det blir en dyr historia för något som kommer att bäras under en-tre veckor..
Citera
2017-04-22, 16:09
  #3
Medlem
Mortuuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Har ungen väldigt onaturliga mått eller är det ett speciellt utseende du söker på plagget eftersom du vill specialtillverka? Låter som att det blir en dyr historia för något som kommer att bäras under en-tre veckor..

Inga speciella mått, jag vill bara ha en slags "onesie" i mitt klubblagsfärger/märke.
Citera
2017-04-22, 18:40
  #4
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortuus
Inga speciella mått, jag vill bara ha en slags "onesie" i mitt klubblagsfärger/märke.

Det finns att beställa på en uppsjö olika sidor, rätt svårt att inte hitta rätt om man letar. Förutsatt att det är något i denna stilen du tänkt dig..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback