Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-22, 09:50
  #13
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Du har helt rätt... hon borde ha förberett sig på det hela med lavemang och fasta i 24 timmar.
Citera
2017-04-22, 13:14
  #14
Medlem
Finns analdusch av olika typer. Har en själv som skruvas på på duschslangen. Så får tjejen förbereda sig en timme före och spola stjärten tills bara klart vatten kommer ut.. Det är väldigt trevligt för bägge parter och perfekt när man vill köra på riktigt porrigt sex då man kan byta hål när man känner för..
Citera
2017-04-23, 09:19
  #15
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Finns analdusch av olika typer. Har en själv som skruvas på på duschslangen. Så får tjejen förbereda sig en timme före och spola stjärten tills bara klart vatten kommer ut.. Det är väldigt trevligt för bägge parter och perfekt när man vill köra på riktigt porrigt sex då man kan byta hål när man känner för..
Ingen present till mamma det där inte...
Citera
2017-04-24, 16:33
  #16
Medlem
Uuuääääähhhh..!!!! Så sjukt äckligt att analen kan lukta bajs.
Jag ger mig fan på att samma äckliga tjej hade ett underliv som luktade/smakade fitta också?
Citera
2017-04-24, 18:02
  #17
Medlem
Stonedboys avatar
Det är svårt och undvika analdoft om man är intim med en kvinna. Jag har inget emot det i stundens hetta. Visst en del tjejer luktar mycket mer ibland.

Läst nån artikel för bra länge sen om dofter.

Man får en hel del info om doften faktist. Den säger en del om kvinnans bakteriekultur och så vidare. Ett sätt och se om det är rätt kvinna att avla barn med så att säga.
Citera
2017-04-24, 18:20
  #18
Medlem
quts avatar
Skölja tarmen gör man med duschslangen i god tid innan.
Citera
2017-04-24, 21:39
  #19
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Exakt vad hade du förväntat dig? Att damen hade smörjt in stjärten med lite Elizabeth Arden så är saken biff sedan?

Nu kan jag aldrig se på den parfymsorten på samma sätt igen

Till TS: Dåligt trollande, oskött och otvättad anal luktar ju, vad fan tror du?
Ska man in där, ska det ju göras rent först o grejer.
Citera
2017-04-24, 21:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Nu kan jag aldrig se på den parfymsorten på samma sätt igen

Till TS: Dåligt trollande, oskött och otvättad anal luktar ju, vad fan tror du?
Ska man in där, ska det ju göras rent först o grejer.
Felåt

Men TS verkar ju tro att rumpa inte luktar någonting.
Citera
2017-04-25, 08:36
  #21
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Felåt

Men TS verkar ju tro att rumpa inte luktar någonting.

Du är felåten

Det är ju å andra sidan inte förbjudet att vara dum

Det torde ju vara underförstått att en tvagning är bäst innan, men förstår man inte det, bör man inte pyssla med slikt.. Att analsex ska vara för avancerat är ju bara märkligt..
Citera
2017-04-25, 09:17
  #22
Medlem
Ha ha!! Ibland får man räkna med "olyckor"! Kan hända även fast man skitit och försökt göra sig ren där bak. En gång råkade jag lägga en sån galen skit under analsex. Sket som en häst typ. :P Som tur var vi i badrummet. Men med en kille som var helt lugn med det så blev det ingen Big deal. Olyckor man får räkna med när man håller på med analsex.
Citera
2017-04-25, 11:39
  #23
Medlem
Finns en anledning till varför vissa kallar denna aktivitet chokladleken.
Ska man in och gegga där bak så räkna med att det kommer lukta skit.
Citera
2017-04-25, 11:45
  #24
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Finns analdusch av olika typer. Har en själv som skruvas på på duschslangen. Så får tjejen förbereda sig en timme före och spola stjärten tills bara klart vatten kommer ut.. Det är väldigt trevligt för bägge parter och perfekt när man vill köra på riktigt porrigt sex då man kan byta hål när man känner för..
Du kan lika gärna byta hål med bajsrester på kuken. Det känns fräschare när det är rent men det är precis lika illa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback