Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-21, 20:43
  #1
Medlem
Mitt första båtköp, osäker på vilken jag skall välja, jag har fått ungefär samma pris på båda senaste årsmodell.

Hittar väldigt lite info om GT3 online.

Någon som har input?

ca pris 265 inkl det mesta bla garmin, körkapell och sportseats.
Citera
2017-04-21, 20:54
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Mitt första båtköp, osäker på vilken jag skall välja, jag har fått ungefär samma pris på båda senaste årsmodell.

Hittar väldigt lite info om GT3 online.

Någon som har input?

ca pris 265 inkl det mesta bla garmin, körkapell och sportseats.
vattenskidor eller,, annars får man grymt mycket mer båt om du tittar på annat än,, vad ska jag säga " skräp" ta inte illa upp men kolla upp årsmodellerna tror det är tidiga 90 talare som hade problem med för tunt laminat,,, men är det vattenskidor som gäller så Bajja majja funkar väl det oxå
Citera
2017-04-21, 21:27
  #3
Medlem
Behöver en säker båt för dagsnöje med småbarnsfamilj.

Största kravet är att 2 barnfamiljer får plats och att vi alla är säkra. (Därför jag väljer ny båt) jag kommer inte byta upp mig de närmaste 8-10 åren så köper ny så den faktiskt borde hålla så länge.

Om 3 år kan det bli vattenskidor men just nu är det daycruising som gäller.

Bor i "prestige kommun" så min båt kommer vara bland de billigare på bryggan.
Citera
2017-04-21, 21:44
  #4
Medlem
Dr Wolfs avatar
2 barnfamiljer får knappt plats...
Citera
2017-04-21, 21:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Wolf
2 barnfamiljer får knappt plats...

yup, inser det, men 4 vuxna och 4 små barn, alla under 8 får plats. Så kommer fungera i 2-3 år tills dess man är bekväm att bara ta sina egna barn och deras kompisar.

Kommer bara åka i skärgård aldrig öppet hav eller långt ifrån land.

Det jag egentligen undrar över är GT3, aldrig sett den tidigare, men det är den jag troligen kommer köpa.. den skiljer sig ifrån BRe då den ej har motorn mellan 2 sätten, ist har den hel soffa där bak. Jag intalar mig själv att det är bättre?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback