Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-20, 22:30
  #1
Medlem
Hej ! Jag undrar om man får pengar ifrån försäkringskassan under tiden jag har sommarlov ? (Jag har aktivitetsstöd för försenad skolgång ) alltså om jag får pengar under månaderna juni-augusti ?
Citera
2017-04-20, 22:33
  #2
Medlem
Ring försäkringskassan och fråga alternativt logga in och kolla under kommande utbetalningar.
Citera
2017-04-21, 10:19
  #3
Medlem
downloaders avatar
Tjejen fick aktivitetsersättning för förlängd skolgång och fick då pengar under sommaren.

Får man aktivitetsstöd för förlängd skolgång? Jag läste till Undersköterska vill jag minnas att jag tog ut "t-dagar" vid ledighet.
Citera
2017-04-21, 23:58
  #4
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elvland
Hej ! Jag undrar om man får pengar ifrån försäkringskassan under tiden jag har sommarlov ? (Jag har aktivitetsstöd för försenad skolgång ) alltså om jag får pengar under månaderna juni-augusti ?
Du har inte berättat vilket program du deltar i och inte heller om du planeras delta i programmet under sommaren, så helt omöjligt att svara på din fråga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback