Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-20, 22:40
  #229
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Thörnberg är magiskt bra.

Vinner Brynäs ikväll, vilket jag tror så orkar nog inte HV studsa tillbaka.
Hallå Wennerholm Nyström. Var det inte 4-0 först? Hybris efter första och så detta? Äh, kan ha fel såklart. Skönt att Brynäs vann. Popklubbar som HV kan fara och flyga med Malmö, Växjö.
2017-04-20, 22:51
  #230
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
. Skönt att Brynäs vann. Popklubbar som HV kan fara och flyga med Malmö, Växjö.

Njöt framför Tvn när Brynäs gjorde mål och tv visade en gubbe i Hv-tröja som höll fram sitt stora träkors han hade i kedja runt halsen.
2017-04-20, 22:57
  #231
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Njöt framför Tvn när Brynäs gjorde mål och tv visade en gubbe i Hv-tröja som höll fram sitt stora träkors han hade i kedja runt halsen.
De kan väl donera blod eller ngt? Lr just ja, det gör ju inte Fossmo-typerna.
Juuso Ikonen minns jag från JVM. Flopp i Djurgården men ser ju riktigt bra ut. Vill ni förlänga med honom? Displaced?
2017-04-20, 23:18
  #232
Medlem
Dimaks avatar
Följande grejer måste Hv förbättra om de ska ha en chans.

* Spela enklare
Känns som att de gör ett mål sen backa de hem och låter Brynäs får ta över matchen.

* Bättre markering

*SKJUT MER FÖR I HELVETE
Alldeles för mycket bakom mål och sidorna och dåliga skott

*In på mål
Brynäs backarna kan stå där och kasta ut puckarna till anfallarna.

*Bättre kommikation mellan målvakt-back-anfall, Massa slarv i mitt zon och Brynäs kan kontra.

Mvh
2017-04-21, 07:30
  #233
Medlem
bara jag som tycker att hvs målvakt släppte in lite för mycket lite för lätt? han brukar ju leverera mycket bättre, som när han slängde sig ut på till mitt på plan o lämnade kassen o.O jäkligt tur att brynäs är så kassa att de missar öppet mål.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback