Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-21, 15:27
  #13
Medlem
Brochets avatar
Vad är grejen med alla trådar angående klass på flashback? Är det på grund av den dåliga självkänslan ni har där ni måste dela in alla i olika klasser för att få känna er speciella?
Citera
2017-04-21, 16:01
  #14
Medlem
StyleWarss avatar
jag äter ibland korv på ett stereotypiskt sätt (börjar med den ena änden först), hur föraktansvärd är jag?









jag paddlar ibland i vatten med paddel, finns det något mer stereotypt? förlåt.


vet ej om jag postade fel, vet inte om jag tillhör undre överklassen, eller medelunderklassen? kanske övre undre medelklassen är mest korrekt (electric boogaloo). eller undre medelunderklassen noveau riche?

en klass som missat det här med inledande versal gäller det i alla fall, stämmer detta?

ja, hursomhelst införskaffas även mat på olika, stereotypa sätt.
Citera
2017-04-21, 16:07
  #15
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arered
Så fasaden ser likadan ut alltså?

Ja, det skulle jag påstå.
Citera
2017-04-21, 16:48
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brochet
Vad är grejen med alla trådar angående klass på flashback? Är det på grund av den dåliga självkänslan ni har där ni måste dela in alla i olika klasser för att få känna er speciella?

Det undrar jag också.

En massa skitnödiga, ängsliga svennebananer som har fått sitt första jobb på kundtjänsten på en bank och börjar direkt leka överklass. På fredagar sipprar de rödvin hemma och bläddrar i taxeringskalendern för att jämföra hur de ligger till i förhållande till andra gällande inkomst.

Herregud människor, slappna av, sluta vara så satans ängsliga!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback