• 14 180 online
  • 1 134 305 medlemmar
  • 58 809 191 inlägg
2017-04-20, 13:10
Medlem
LaScalas avatar
En tonårig kvinna misstänks ha blivit grovt gruppvåldtagen i en lägenhet på Södermalm i Stockholm natten till påskdagen. Tre män i 20-årsåldern har häktats.
http://www.expressen.se/nyheter/stoc...gruppvaldtakt/

Nån som vet mer?

I hennes bostad eller på nåt HVB-hem?

---------------------------

Länk till häktningsframställan: (FB) Gruppvåldtäkt på Södermalm 2017-04-16

Länk till tingsrättsdom: (FB) Gruppvåldtäkt på Södermalm 2017-04-16

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2017-07-28 kl. 12:51.
Citera
2017-04-20, 13:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
En tonårig kvinna misstänks ha blivit grovt gruppvåldtagen i en lägenhet på Södermalm i Stockholm natten till påskdagen. Tre män i 20-årsåldern har häktats.
http://www.expressen.se/nyheter/stoc...gruppvaldtakt/

Nån som vet mer?

I hennes bostad eller på nåt HVB-hem?

Eller någon annans bostad? (Exempelvis tillhörande någon av de tre misstänkta männen.)
Citera
2017-04-20, 13:34
Medlem
LaScalas avatar
[quote=Troian|60508448]Eller någon annans bostad? (Exempelvis tillhörande någon av de tre misstänkta männen.)[/QUOTE
Ja, om det är svenska GM kanske de haft tillgång till nån förälders bostad på Södermalm.
Citera
2017-04-20, 13:41
Medlem
Södermalm, då tänker jag direkt på journalist eller kulturarbetare. Åtminstone några vänsterextremister.
Citera
2017-04-20, 13:43
Medlem
LaScalas avatar
Sådär, nu har jag talat med Tingsrätten.
Två av gossarna är medborgare i Somalia och en i Sierra Leone.
Våldtäkten ägde rum på Assessorsgatan 6 där Sierra Leoneynglet är skriven.
Citera
2017-04-20, 13:55
Medlem
MrWalross avatar
Fan trodde kvinnan när hon följer med 3 negrer i ett hus
Man får skylla sig själv, ack vad kulturmarxism har gjort med våra unga svenska kvinnor, snälla män av flashback, uppfostra era döttrar bra, gör tvärtemot och ge de mycket kärlek och uppmärksamhet, och håll fast vid din kärring för en dotter behöver 2!

Det kommer ta 30 år för att reversera denna kulturmarxistiska subversion , men förändringar kommer ske!
Citera
2017-04-20, 13:56
Medlem
absques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Sådär, nu har jag talat med Tingsrätten.
Två av gossarna är medborgare i Somalia och en i Sierra Leone.
Våldtäkten ägde rum på Assessorsgatan 6 där Sierra Leoneynglet är skriven.

det var snabbt gjort av dig! Måste ju vara en av få afrikaner som är skriven på Södermalm. Kanske flickan trodde att det skulle gå lita på dom då? Tycker iaf det borde vara en självklarhet i Sverige att man som kvinna inte följer med sånna här typer upp till lägenheter ensam.

Politiker och media har offrat ännu en medborgare på mångkulturens altare!
Citera
2017-04-20, 14:03
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absque
det var snabbt gjort av dig! Måste ju vara en av få afrikaner som är skriven på Södermalm. Kanske flickan trodde att det skulle gå lita på dom då? Tycker iaf det borde vara en självklarhet i Sverige att man som kvinna inte följer med sånna här typer upp till lägenheter ensam.

Politiker och media har offrat ännu en medborgare på mångkulturens altare!

Ja, jag är snabb när det gäller att bekräfta min fördomar. Eller efterdomar snarare...
Jag gräver just nu på Facebook för art försöka hitta deras konton.Dom har så många efternamn (somalierna) att det är svårt att hitta.
Somalierna är skrivna i Järfälla, en på c/o adress.
Citera
2017-04-20, 14:04
Medlem
sajebiss avatar
Bostadsrätter...

http://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/s...ssorsgatan-62/
Senast redigerad av sajebis 2017-04-20 kl. 14:08.
Citera
2017-04-20, 14:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Tonårig kvinna", där ser man. Då borde det vara en tjejkvinna i övre tonåren, 17-19 år
Citera
2017-04-20, 14:08
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Fan trodde kvinnan när hon följer med 3 negrer i ett hus
Man får skylla sig själv, ack vad kulturmarxism har gjort med våra unga svenska kvinnor, snälla män av flashback, uppfostra era döttrar bra, gör tvärtemot och ge de mycket kärlek och uppmärksamhet, och håll fast vid din kärring för en dotter behöver 2!

Det kommer ta 30 år för att reversera denna kulturmarxistiska subversion , men förändringar kommer ske!

En 18-årig tjej jag känner här på Södermalm var ensam hemma i påsk när föräldrarna var på landet. Hon hade en kompis där.
Föräldrarna ringde en gång i timmen (sa tjejen) för att kolla att hon var hemma och att hon inte fick öppna ytterdörren åt NÅN!
"Nej, sa tjejen, brinner det så öppnar jag inte åt brandkåren, jag lovar"
Citera
2017-04-20, 14:09
Medlem
Tycker det är löjligt att säga att hon får skylla sig själv som följde med dom just för att killarna var av utländsk härkomst.
Däremot kan jag undrade varför en ensam tjej följer med 3 killar hem.
Tycker hon har varit naiv, men oavsett vad hon gjort eller inte gjort så förtjänar hon inte bli våldtagen.
Sen kan man snacka om kulturella skillnader i oändlighet
Citera