Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-04-23, 13:05
  #37
Medlem
UgQvinnas avatar
"Jag tror inte att man får särskilt mycket att säga till om, eftersom man har den sista "fröpåsen" i världen, så måste den utnyttjas till sista droppen, och ingenting får hända med den.
Man kommer, för mänsklighetens bästa, bli fastbunden och mjölkad med jämna mellanrum."


När jag läser "fastbunden och mjölkad" ser jag en enormt rolig bild framför mig.

Ett matriarkat som heter duga.
Citera
2017-04-23, 13:26
  #38
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Vid en första tanke låter det väldigt trevligt, ungefär som att man ville bli inlåst i gottkiosken efter stängningsdags, men då var man 7-8 år.

Säkert är det väldigt kul några dagar, kanaske en hel vecka, men till sist tröttnar man nog även på detta.

Jag tror inte att man får särskilt mycket att säga till om, eftersom man har den sista "fröpåsen" i världen, så måste den utnyttjas till sista droppen, och ingenting får hända med den.
Man kommer, för mänsklighetens bästa, bli fastbunden och mjölkad med jämna mellanrum.
Sedan kommer kvinnor, som vill och kan, insemineras.
En sats räcker till en väldigt massa barn.
Kan man få orgasm utan njutning? Känns som om inte jag skulle komma om jag var fastbunden och nån slet och ryckte i kuken mot min vilja.
Citera
2017-04-23, 13:36
  #39
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Kan man få orgasm utan njutning? Känns som om inte jag skulle komma om jag var fastbunden och nån slet och ryckte i kuken mot min vilja.
Gissar att man köra upp en stav i din stjärt, och massera prostatan.

Hur tror du man gör med tjurar, visar upp bilder på lättklädda kor i utmanande ställningar ?
__________________
Senast redigerad av Herr.Dittling 2017-04-23 kl. 13:50.
Citera
2017-04-23, 14:09
  #40
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Gissar att man köra upp en stav i din stjärt, och massera prostatan.

Hur tror du man gör med tjurar, visar upp bilder på lättklädda kor i utmanande ställningar ?

Jag döör! Allvarlig magknip nu.
Rökat från igår måste sitta kvar kanske.
"Lättklädda kor i utmanande ställningar"

Du är ett komiskt geni!
Citera
2017-04-23, 14:55
  #41
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Gissar att man köra upp en stav i din stjärt, och massera prostatan.

Hur tror du man gör med tjurar, visar upp bilder på lättklädda kor i utmanande ställningar ?
Intressant. Blir kuken hård eller ejakulerar man bara?
Citera
2017-04-23, 15:24
  #42
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Intressant. Blir kuken hård eller ejakulerar man bara?
Ärligt talat har jag ingen aning.
Jag skulle gissa att det rinner så länge man pillar på prostatan.
Hur det känns vet jag inte

Det går säkert inte att köra dygnet runt, förmodligen mjölkar man var sjätte timma, eller något sådant.

Kanske är man lite snäll mot dig, och visar bilder på bröst….........eller spenar, om du är tjur.
Citera
2017-04-23, 16:01
  #43
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Ärligt talat har jag ingen aning.
Jag skulle gissa att det rinner så länge man pillar på prostatan.
Hur det känns vet jag inte

Det går säkert inte att köra dygnet runt, förmodligen mjölkar man var sjätte timma, eller något sådant.

Kanske är man lite snäll mot dig, och visar bilder på bröst….........eller spenar, om du är tjur.
Fast ingen skulle ju förlora på att jag njuter i ett sånt läge. Så mycket det nu går att njuta när man är sönderknullad. Man kan ju förvänta sig en avsugning under mjölkningen. Men det är klart, då finns det risk att man lägger satsen i munnen istället. Pungavsugning då.
Citera
2017-04-23, 16:05
  #44
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Sen till högtiderna får man lite fitta. Utan mjölkning.
Citera
2017-04-23, 16:11
  #45
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Fast ingen skulle ju förlora på att jag njuter i ett sånt läge. Så mycket det nu går att njuta när man är sönderknullad. Man kan ju förvänta sig en avsugning under mjölkningen. Men det är klart, då finns det risk att man lägger satsen i munnen istället. Pungavsugning då.
Du kan nog inte förvänta dig någonting.
Din fröpåse får inte riskeras, då det är den enda i hela världen.
Då offrar man nog din personliga integritet för att mänskligheten ska kunna fortgå.

Du kommer inte att få en chans, att ta ditt liv, bli överfallen av någon rabiat feministextremist, råka ut för någon olycka.
Därför kommer du ligga fastspänd på någon typ av brits.

Om du njuter, eller ej, kommer man nog att strunta i.
Du är en spermafabrik, och inget annat.
Citera
2017-04-23, 16:12
  #46
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Sen till högtiderna får man lite fitta. Utan mjölkning.
Risk för sjukdomar, glöm det.
Citera
2017-04-23, 16:25
  #47
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Risk för sjukdomar, glöm det.
Fast det finns ju väldigt många sexuellt utsvultna kvinnor. Mina fångvaktare lär iaf förgripa sig på mig. När ingen ser.
Citera
2017-04-23, 16:37
  #48
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Fast det finns ju väldigt många sexuellt utsvultna kvinnor. Mina fångvaktare lär iaf förgripa sig på mig. När ingen ser.
Det kan du ju alltid hoppas på.
Förmodligen är dom väl utvalda för ändamålet, antagligen ganska gamla.

Dessutom undrar jag om du verkligen vill det efter att ha blivit mjölkad en tid.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback