Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-22, 19:13
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Nej men det är min högst personliga åsikt.
Hur ofta kollar du på porr ? Misstänker att du är cirka 40+ och ensam.


Välkommen till verkligheten, alla män runkar.
Om du nu har partner så kan jag garantera att han/hon pillar på sig själv.

Själv över 4 års förhållande och runkar nästan dagligen.
Citera
2017-04-23, 04:01
  #26
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlmag
Välkommen till verkligheten, alla män runkar.
Om du nu har partner så kan jag garantera att han/hon pillar på sig själv.

Själv över 4 års förhållande och runkar nästan dagligen.
Tycker synd om både dig och din partner.
Hoppas hon är lyckligt ovetande undrar dock varför du runkar om du har en partner ? kan inte hon tillfredställa dig ?
Citera
2017-04-26, 18:18
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Tycker synd om både dig och din partner.
Hoppas hon är lyckligt ovetande undrar dock varför du runkar om du har en partner ? kan inte hon tillfredställa dig ?


Det har inget med det att göra. Vi har bra sex och "lagom" ofta. Är snarare att det är skönt att ta på sig själv bara. Tex i med frukost, slå på lite porr och dra en jäkel sen iväg till skola/jobb.

Bra start på dagen.

Du verkar vara fast på 1800 talet.
Citera
2017-04-26, 18:29
  #28
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlmag
Det har inget med det att göra. Vi har bra sex och "lagom" ofta. Är snarare att det är skönt att ta på sig själv bara. Tex i med frukost, slå på lite porr och dra en jäkel sen iväg till skola/jobb.

Bra start på dagen.

Du verkar vara fast på 1800 talet.
Hur fan kan du anse att det är normalt att vara otrogen emot sin partner jävla idiot.
Citera
2017-04-26, 18:30
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Hur fan kan du anse att det är normalt att vara otrogen emot sin partner jävla idiot.


För det är inte otrohet, jag rör inte en annan kvinna.
Vet inte om du är troll eller legitimt korkad.
Citera
2017-04-26, 18:31
  #30
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlmag
För det är inte otrohet, jag rör inte en annan kvinna.
Vet inte om du är troll eller legitimt korkad.
Otrohet är ju mer en att stoppa in eller ta emot, du runkar åt en annan person än din partner.
För mig är det otrohet hur skulle du reagera om du kom på din fru med att pulla sönder till achmed och hans dasse ?
Citera
2017-04-26, 18:36
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Otrohet är ju mer en att stoppa in eller ta emot, du runkar åt en annan person än din partner.
För mig är det otrohet hur skulle du reagera om du kom på din fru med att pulla sönder till achmed och hans dasse ?


Får hon så gärna göra eftersom det är hennes kropp om hon vill ha lite extra utöver vårat sex så länge hon inte rör någon annan, inga problem.
Citera
2017-04-26, 18:40
  #32
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyGanja
Otrohet är ju mer en att stoppa in eller ta emot, du runkar åt en annan person än din partner.
För mig är det otrohet hur skulle du reagera om du kom på din fru med att pulla sönder till achmed och hans dasse ?

Hur kommer det sig att det alltid är de som har snäv sexualitet som måste påpeka för andra att deras sexualitet är fel?
Citera
2017-04-26, 18:47
  #33
Medlem
ace_secs avatar
Nuförtiden kanske 3-7 ggr vecka.

Men när man var ca 13-19 år runkade man mest hela dagarna
Citera
2017-04-26, 19:08
  #34
Medlem
Jeltzins avatar
Vad är otrohet?

Att ägna sig åt sexuella tankar? Det är vad jag vill uppkalla "mental-masturbation". Alltså fantisera med sexuell natur, med eller utan hjälpmedel (t.ex. porr film/bild/novell/titta på snygg tjej på stan). Man göder sin sexlust med mental stimuli helt enkelt.

Nästa steg är att bejaka den sk. mentala-mastrubationen genom att själv dra i snabeln eller motsvarande för damerna till förut insamlade fantasier alternativt i realtid till dessa. Sk. "Bejakande mental-mastrubation".

Sedan finns ju också "icke-fantasi-mastrubation", där fantasier läggs åt sidan och man helt enkelt njuter av att ta på sig själv, kanske tänker lite ljus för de som bryr sig om stämningen runtomkring.

Hoppas min högst vetenskapliga definition inom ämnet kan ge något till kommande diskussioner.

Mitt egna mynt:

Så länge min partner inte bejakade sina fantasier, vilket är en no-brainer i ett förhållande för mig, så är det lugnt. Att fantisera är bra om det inte görs överdrivet och kommer i vägen för det verkliga livet. Så länge fantasier är fantasier är det bra. Porr kan dock göda en dålig självkänsla, så för min partners skull skulle jag nog iaf inte rekommendera porr-tittande, men ställer mig inte ivägen. Såvida det inte gör att hon blir så känslo-avtrubbad som jag blev av porr-tittandet, då det isf påverkar mig genom att kvalitén på vår relation försämras.
__________________
Senast redigerad av Jeltzin 2017-04-26 kl. 19:30. Anledning: tillägg
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback