Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-21, 23:13
  #13
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Finns adressen på ditt näverket? Eller är det kanske din router som routar fel och inte känner igen att den ska vara på 2-nätverket?

Vad för IP försökte du ansluta till på port 1604 när du fick den där netstat-skärmdumpen?


Nej, adressen finns inte på mitt nätvärk .... ska starta om nätvärket
__________________
Senast redigerad av Polemika 2017-04-21 kl. 23:38.
Citera
2017-04-22, 01:47
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polemika
Nej, adressen finns inte på mitt nätvärk .... ska starta om nätvärket

Vad för IP försökte du ansluta till på port 1604 när du fick den där netstat-skärmdumpen?
Det verkar märkligt att du kommer till 192.168.1.10 om den adressen inte finns på nätverket. Det närmaste jag kan tänka mig är att routern tror att den fortfarande hör hemma på 1-nätverket, men det verkar märkligt det också.
Citera
2017-04-22, 18:03
  #15
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Vad för IP försökte du ansluta till på port 1604 när du fick den där netstat-skärmdumpen?
Det verkar märkligt att du kommer till 192.168.1.10 om den adressen inte finns på nätverket. Det närmaste jag kan tänka mig är att routern tror att den fortfarande hör hemma på 1-nätverket, men det verkar märkligt det också.


Ja, jag ska kontakta belkin å se ifall dem kan hjälpa mig... Tack för att du tog din tid...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback