Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-19, 23:11
  #1
Medlem
grovalarks avatar
Tjenare! Förra helgen så körde jag MD med massa polare. Det var en snubbe där som jag aldrig har träffat innan, han candyflippa och hade en "sticka" som luktade stark menthol.

Det var riktigt skönt, när man va på peaken så kände man verkligen hur mentholen vandrade i luftvägarna. Det måste vara helt fantastiskt när man trippar.

Så mina fråga är: Vart får jag tag i denna menthol stickan? Det ser ut som ett läppstift men luktar stark menthol helt enkelt. Har för mig att denna snubben hade fått tag på den från ett apotek. Men vafan heter det då? Snälla hjälp! Detta är super viktigt för mig nu.
Citera
2017-04-19, 23:18
  #2
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Tjenare! Förra helgen så körde jag MD med massa polare. Det var en snubbe där som jag aldrig har träffat innan, han candyflippa och hade en "sticka" som luktade stark menthol.

Det var riktigt skönt, när man va på peaken så kände man verkligen hur mentholen vandrade i luftvägarna. Det måste vara helt fantastiskt när man trippar.

Så mina fråga är: Vart får jag tag i denna menthol stickan? Det ser ut som ett läppstift men luktar stark menthol helt enkelt. Har för mig att denna snubben hade fått tag på den från ett apotek. Men vafan heter det då? Snälla hjälp! Detta är super viktigt för mig nu.
http://www.apotea.se/olemin-inhalator

Sådan typ? Drar upp i näsan så stinker det mentol haha. Finns Thailändska med, men same shit. Går på 12kr typ ( Thai ).
Citera
2017-04-19, 23:19
  #3
Medlem
JagHarDigRedans avatar
Har för mig att det finns andra produkter som doftar riktigt starkt mentol i många livsmedels affärer. Annars kanske Extra Tuggumin med mentholsmak är något? Starka så in i helvete
Citera
2017-04-20, 08:04
  #4
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
http://www.apotea.se/olemin-inhalator

Sådan typ? Drar upp i näsan så stinker det mentol haha. Finns Thailändska med, men same shit. Går på 12kr typ ( Thai ).

Tack som fan! Precis en sån, har beställt nu
Citera
2017-04-20, 08:05
  #5
Medlem
grovalarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarDigRedan
Har för mig att det finns andra produkter som doftar riktigt starkt mentol i många livsmedels affärer. Annars kanske Extra Tuggumin med mentholsmak är något? Starka så in i helvete

Hade kanske varit något, men den mentol Stickan är så perfekt, så smidig
Citera
2017-04-20, 08:40
  #6
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovalark
Tack som fan! Precis en sån, har beställt nu
Varsågod åh dofta lugnt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback