Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-02-25, 16:55
  #97
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Standard röka räcker runt en och enhalv månad för mig.

Röker i hemmagjorda pipor en och annan bong ibland och i spliffar såklart.

Om jag meckar spliffar blandar jag alltid med rostad tobak. Om jag röker pipa/bong röker jag alltid rent oavsett om det är brunt eller grönt.
Ofan inte illa!
Byt ut tobaken mot Damiana, luktar gott, smakar gott och ger cannabisruset en liten kick. Riktigt billigt med.
Citera
2019-02-25, 20:12
  #98
Medlem
Svårt att säga men 100 g bra röka skulle nog räcka 3-4 år. Dåligt röka ptja kanske 2 år. Det är värt att köpa bra röka. Det räcker mycket längre och ger ett trevligare rus.

Röker joint, blandar med tobak. Brukar lägga i omkring 0.1 - 0.2 gr röka per joint.
Citera
2019-02-25, 22:29
  #99
Medlem
SkogsBananensHampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q69z
Svårt att säga men 100 g bra röka skulle nog räcka 3-4 år. Dåligt röka ptja kanske 2 år. Det är värt att köpa bra röka. Det räcker mycket längre och ger ett trevligare rus.

Röker joint, blandar med tobak. Brukar lägga i omkring 0.1 - 0.2 gr röka per joint.
hahaa
Citera
2019-02-26, 00:32
  #100
Medlem
wow, 3-4 år...
100g blir ju max 200 dagar, om det är helt eget bruk, men snarare närmare 100 kanske, eller mindre, skulle nog kunna röka upp det på 1½ månad om jag var på det humöret. lätt att mecka ofta och mycket om man har mycket.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback