Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-18, 23:03
  #1
Medlem
Hej! Många saker stör mig när man slötittar på porr på Tv:n

1. Varför är det inte mer lesbiskt sex?
2. Varför är det så jävla intressant att se en snubbe komma på en tjejs ansikte/bröst/kroppen? Jag blir bara äcklad...
3. Varför får man aldrig se en tjej squirta?
4. Varför är det mest hetrosex egentligen? Jag tror de flesta killar hellre vill se minst 2 tjejer som slickar varandras fittor och suger på brösten samt rimmar varandra.... (eller är jag ensam där) för vem tycker det är upphetsande att se en kuk som kommer/har vagnialt sex och analsex?
Citera
2017-04-18, 23:13
  #2
Medlem
AndraSorterings avatar
Antar att du helt enkelt är usel på att välja film.....
Citera
2017-04-18, 23:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Antar att du helt enkelt är usel på att välja film.....

Brukar "kolla" på hustler och penthouse och ticket
Citera
2017-04-18, 23:32
  #4
Medlem
PeppaKaKas avatar
Vet ej men känns som modern porr suger. Jag tänder mer på 90-00tals porr. Men de kanske är bara jag. brukar inte vara bra porr på TV iaf rätt sällan
Citera
2017-04-18, 23:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Vet ej men känns som modern porr suger. Jag tänder mer på 90-00tals porr. Men de kanske är bara jag. brukar inte vara bra porr på TV iaf rätt sällan

Vad är det för skillnad på dagens porr och 90-talets?

(om jag vill se något speciellt så kollar jag på pormhub eller xvideos) men om jag har sett en porrvideo så är det som "förstört" sen för mig... För då vet msn vad som "kommer" hända...
Citera
2017-04-19, 00:47
  #6
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golf1234
Vad är det för skillnad på dagens porr och 90-talets?

(om jag vill se något speciellt så kollar jag på pormhub eller xvideos) men om jag har sett en porrvideo så är det som "förstört" sen för mig... För då vet msn vad som "kommer" hända...

Tyckte tjejerna såg bättre ut på den tiden. Nu är de bara massa skönhetsoperationer och omänskliga utseenden. Och gillade rollspelandet mer på 90. Så som man gillar vanliga filmer från förr. På samma sett tycker jag om porr
Citera
2017-05-10, 00:25
  #7
Medlem
Ghandis avatar
Ställer den självklara frågan : Varför tittar du på porr på tv ?!?!?!?
Citera
2017-05-15, 00:08
  #8
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ställer den självklara frågan : Varför tittar du på porr på tv ?!?!?!?

Ja, 90-talet ringde och vill ha sitt porr tillbaka!
Skämt åsido, porr på TV låter så uråldrigt, idag när alla har bredband. Okej om man bor ute i vildmarken utan bredband och bara en parabol, men annars?
Citera
2017-05-15, 00:22
  #9
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golf1234
Hej! Många saker stör mig när man slötittar på porr på Tv:n

1. Varför är det inte mer lesbiskt sex?
2. Varför är det så jävla intressant att se en snubbe komma på en tjejs ansikte/bröst/kroppen? Jag blir bara äcklad...
3. Varför får man aldrig se en tjej squirta?
4. Varför är det mest hetrosex egentligen? Jag tror de flesta killar hellre vill se minst 2 tjejer som slickar varandras fittor och suger på brösten samt rimmar varandra.... (eller är jag ensam där) för vem tycker det är upphetsande att se en kuk som kommer/har vagnialt sex och analsex?

1. Vet ej. Personligen skulle jag väl föredra att se det om ngt öht. Handlar väl om pengar de flesta vill se heterosex?
2. Kan va olika faktorer såklart. Jag blev med äcklad. Tror vissa tycker om att se den förmodade förnedringen tjejerna utsätts/utsätter sig för.
3. Kanske inte så många som kan det. Många kanske inte vill se det som du vill.
4. Jag såg hellre två kvinnor ha sex men kan tänka mig att de indirekt tänker att det kunde va de själva som gör som i filmen inte nödvändigtvis med kvinnan i filmen men "bara gör det"
Citera
2017-05-15, 04:39
  #10
Avstängd
MrMadoffs avatar
Du har inte haft så mycket sex va?
Citera
2017-11-24, 22:22
  #11
Medlem
Själv har jag inget bekymmer med ovan nämda. Däremot så har min "Plasma TV" bränt in en stor härlig fitta i bilden.. Jag vågar knappt slå på TV:n när det kommer besök. Vad ska jag göra? Måste jag kasta den o köpa en ny? Eller kan jag fixa till det på något sätt? Mig stör det ju inte. Tacksam för svar..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback