Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-18, 23:41
  #13
Medlem
Jag är ny användare här så jag har inte riktigt fattat hur man gör så att det blir sådana där citat

Fetknopp1: Jag håller med dig till 100, givetvis ska man göra det som är det bästa för djuret! Tänkte mer på sådana som ger upp även fast det hade gått att fixa, bara pga pengar.

Whysoserious: Jättebra att ni försöker få i henne vatten! Tror faktiskt att detta går att fixa, håller tummarna för att allt går bra imorgon <3
Citera
2017-04-24, 17:41
  #14
Medlem
whyysoseriouss avatar
Lovade en uppdatering och den kommer här lite sent, visade sig att hon hade ett par njurstenar som inte ville komma ut. Hon var hos veterinären i 3 dagar på dropp med hopp om att "skölja ur" stenarna. Hon äter nu special mat men blir det inte bättre kommer hon behöva opereras tyvärr.

Hon är dock mycket piggare nu och ser mycket friskare ut än innan hon åkte till veterinären så förhoppningsvis kommer allt bli bra.
Citera
2017-04-26, 22:35
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyysoserious
Lovade en uppdatering och den kommer här lite sent, visade sig att hon hade ett par njurstenar som inte ville komma ut. Hon var hos veterinären i 3 dagar på dropp med hopp om att "skölja ur" stenarna. Hon äter nu special mat men blir det inte bättre kommer hon behöva opereras tyvärr.

Hon är dock mycket piggare nu och ser mycket friskare ut än innan hon åkte till veterinären så förhoppningsvis kommer allt bli bra.

Tack för uppdatering, vad skönt att höra att det gick bra :-) Hon kommer säkert klara det här galant, lilla kissen :-)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback