Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-01-15, 19:35
  #49
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag läste den just.
Jag hittade ett radioprogram och tänkte fan sådär hette ju en tråd på flashback.

Jag såg dig och några till stötta. Flashback när det är som bäst. Tråden ser fin ut. Ni var i klar majoritet. Som killen säger så var det också lite tough love som fick honom att ta steget.

Jag tackar. Och jag hoppas att personen som skrev tråden har kunnat gå vidare och mår bättre.
Citera
2021-05-20, 00:33
  #50
Medlem
Knullkungens avatar
Flashback i I huvudet på en gärningsman om pedofilbröderna

http://dagenstv.com/se/chart/?cha=26&dat=2021-05-20


"21:00
I huvudet på en gärningsman
Svensk dokumentärserie från 2020. Pedofilbröderna. Historien om de två pedofilbröderna börjar rullas upp i början av 2017 efter att ett av offren skrivit ett inlägg på internetforumet Flashback. Det visar sig att två bröder under 15 års tid förgripit sig sexuellt på flera barn vid upprepade tillfällen. Brotten begicks mot barn i skolåldern och bröderna hade riktat in sig på unga som var mobbade i skolan eller hade det svårt hemma. Säsong 2. Del 7 av 8. Producerat år 2020."
Citera
2021-09-14, 19:21
  #51
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://dagenstv.com/se/chart/?cha=26&dat=2021-05-20


"21:00
I huvudet på en gärningsman
Svensk dokumentärserie från 2020. Pedofilbröderna. Historien om de två pedofilbröderna börjar rullas upp i början av 2017 efter att ett av offren skrivit ett inlägg på internetforumet Flashback. Det visar sig att två bröder under 15 års tid förgripit sig sexuellt på flera barn vid upprepade tillfällen. Brotten begicks mot barn i skolåldern och bröderna hade riktat in sig på unga som var mobbade i skolan eller hade det svårt hemma. Säsong 2. Del 7 av 8. Producerat år 2020."
Tråden var mycket bra och visar på rättsmedvetandet i flashbackkulturen.
Tvärtom vad ko kurrerande media framställer flashback.som.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback