Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-06, 15:55
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Hon som blev "våldtagen" är känd för att vara otrogen. När hon var tillsammans med Em*l Wi*k så hämnades han med att skicka runt en film där han hade analsex med henne.

Det där med att vara känd som otrogen, källa på det?
För att hon var otrogen mot EW för 10 år sedan så är hon känd som otrogen?
Citera
2017-11-06, 17:50
  #206
Medlem
Vad spelar det för roll i detta sammanhang om hon varit otrogen tidigare i sitt liv?
Vad har det med att bli våldtagen eller sexuellt ofredad?
Citera
2017-11-06, 23:22
  #207
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisten
Det där med att vara känd som otrogen, källa på det?
För att hon var otrogen mot EW för 10 år sedan så är hon känd som otrogen?


Förlåt, ser att jag var luddig. Men det jag menade är att han inte har släppt henne än då han fortfarande pratar om blandannat videon och att hon varit otrogen med bland annat honom mot hennes föregående pojkvänner och jag ser att dom umgås fortfarande.
Citera
2017-11-06, 23:24
  #208
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znoopet
Vad spelar det för roll i detta sammanhang om hon varit otrogen tidigare i sitt liv?
Vad har det med att bli våldtagen eller sexuellt ofredad?

Det har att göra med att jag hört att hon anmält förut men det bara blivit nerlagt.
Citera
2017-11-06, 23:45
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Det har att göra med att jag hört att hon anmält förut men det bara blivit nerlagt.

Hon kan ha blivit utsatt fler gånger.
Bra att det blir anmälningar
Citera
2017-11-06, 23:57
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Det har att göra med att jag hört att hon anmält förut men det bara blivit nerlagt.

Det där att du hört är bara ett rykte antar jag.
Men åh andra sidan så behöver det absolut inte vara så att ev misstänkt gärningsman är oskyldig även fast åtal läggs ner.

Många skyldiga som går fria från rättsväsendet
Citera
2017-11-07, 03:03
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Förlåt, ser att jag var luddig. Men det jag menade är att han inte har släppt henne än då han fortfarande pratar om blandannat videon och att hon varit otrogen med bland annat honom mot hennes föregående pojkvänner och jag ser att dom umgås fortfarande.

Måste ha varit en sjuhelsikes upplevelse han varit med om då, om han fortfarande pratar om nånting som hänt för 10 år sedan.

Är detta nånting du känner till eller är det nånting EW har berättat bara ? 😊
Citera
2017-11-07, 15:21
  #212
Medlem
Märkligt att besked inte komit gällande rättegång eller inte, eller saknas det bevis/BO ändrat sig? Om det är som det beskrivits - finns bevis, mgm som nekar, så är väl mgm trovärdighet förbrukad, och ”case closed” Mgm verkar dock fortsätta leva sitt liv som vanligt, trots fru och barn och misstänkt för våldtäkt, fortsätter han att vara otrogen, (såg honom nyligen stå och ”kladda”) stackars fru och barn. Uppträda, på de ställen som vill förknippas med en person på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt, inte direkt #metoo.
Citera
2017-11-08, 13:37
  #213
Medlem
Fråga vilken civilstatus han har vet ja innan du TROR massa saker..
Tycker det är ganska galet ändå hur folk kan sitta och spekulera och hitta på saker innan någon vet nånting överhuvudtaget...
Är hon si eller så.. Är han si eller så.. Är han gift eller skild eller otrogen eller singel...
Hur fan orkar man lägga så otroligt mycket tid på att bry sig om andra skitsaker som man absolut inte har ett skit med att göra istället för att koncentrera sig på sig själv.... galet..
Citera
2017-11-08, 22:46
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveSolsidan
Fråga vilken civilstatus han har vet ja innan du TROR massa saker..
Tycker det är ganska galet ändå hur folk kan sitta och spekulera och hitta på saker innan någon vet nånting överhuvudtaget...
Är hon si eller så.. Är han si eller så.. Är han gift eller skild eller otrogen eller singel...
Hur fan orkar man lägga så otroligt mycket tid på att bry sig om andra skitsaker som man absolut inte har ett skit med att göra istället för att koncentrera sig på sig själv.... galet..

I ett samhälle är detta viktigt...
Till och med du verkar ju bry dej
Citera
2017-11-09, 08:47
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znoopet
I ett samhälle är detta viktigt...
Till och med du verkar ju bry dej


Ja jag läser för att jag känner till mgm privat. För att detta hänt i den lilla by jag har kopplingar till. Men jag skulle aldrig sitta och skriva skit, spekulera och döma människor jag inte känner.
Ett sånt beteende är skadligt...
Citera
2017-11-09, 15:00
  #216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveSolsidan
Ja jag läser för att jag känner till mgm privat. För att detta hänt i den lilla by jag har kopplingar till. Men jag skulle aldrig sitta och skriva skit, spekulera och döma människor jag inte känner.
Ett sånt beteende är skadligt...

Jag anade det 😉
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback