2011-07-13, 16:20
Medlem
Är det inte Kino hon menar. Den ligger bredvid en kyrka.
Citera
2011-07-15, 11:31
Medlem
gulligumsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Är det inte Kino hon menar. Den ligger bredvid en kyrka.

Det kan det också vara,,
Både kino och cabaret royal ligger breve en kyrka
Citera
2011-07-16, 12:29
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulligumsan
Det kan det också vara,,
Både kino och cabaret royal ligger breve en kyrka

Det är Kino hon syftar på.

Kino ligger vid Johannes kyrka, Cabaret royale låg snett bakom Gustav Vasa kyrkan

Smart drag för övrigt, att placera de bredvid/mitt emot religiösa byggnader!

Citat:
Den klubben är ganska mild faktiskt, och de har rätt strikta regler. Polisen tittar in lite då och då för att kolla att allt går lagligt till.

Så i dina ögon är det ingen "hård" klubb eller hur man ska säga? De har regler som de inte tummar på?
Citera
2011-08-06, 00:11
Medlem
Hur är det på heartbeat numera? jag gick där förr, men har slutat. det var bara samma tjejer, och flera av dem var rätt trista. privatshowen var oengagerad. Men nu ser jag att det är flera nya tjejer där. Några tips om hur de är?
Citera
2011-08-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullarhoror
Någon som har ett bra tips om en bra strippklubb i Stockholm??

Finns inga "BRA" strippklubbar i Stockholm... För summan pengar du lägger på inträde, lättöl, dricks kan du lika bra åka på kryssning till Estland ett dygn!
Citera
2011-08-09, 20:25
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbahla
Finns inga "BRA" strippklubbar i Stockholm... För summan pengar du lägger på inträde, lättöl, dricks kan du lika bra åka på kryssning till Estland ett dygn!

Även om svaret är riktigt, finns väl bättre ställen än Estland iofs, ...,Är du medveten om att du svarar på ett nio år gammalt inlägg?
Citera
2011-08-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Även om svaret är riktigt, finns väl bättre ställen än Estland iofs, ...,Är du medveten om att du svarar på ett nio år gammalt inlägg?

HAHAHAHA :P ojdå
blev precis lite aktiv på flashback!
Citera
2011-08-16, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullarhoror
Någon som har ett bra tips om en bra strippklubb i Stockholm??
Club Amanda, (HJULSTA). finns i en lägenhet vid T-banan. grymma niggerslampor som dansar stålarna av dej..
Citera
2011-08-16, 21:55
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James250000
Club Amanda, (HJULSTA). finns i en lägenhet vid T-banan. grymma niggerslampor som dansar stålarna av dej..

Svartklubb?

Det känns inte som något idealiskt ställe att placera en strippklubb på?

Men sitter du på mer info eller?
Citera
2011-08-22, 18:52
Medlem
Är det nån som vet om det är möjligt att vara där om man är ett hetro par?
Citera
2011-09-04, 17:41
Medlem
megalodons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny

Och på Kino har man börjat köra med lite lägre priser dock på söndagarna

http://www.clubkino.se/soendagsklubb.aspx

Entre + en privat striptese för sådär en tusenlapp låter inte helt galet, kan ju vara bra medicin mot söndagsångest eller dylikt

Är det någon FBare som varit på nämnda söndagsklubb? Låter nästan för bra för att vara... bra, helt enkelt. Funderar på att smyga dit med tjejen idag. Vet ni om man i så fall betalar dubbelt även för privatdans?
Citera
2011-09-09, 20:46
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megalodon
Är det någon FBare som varit på nämnda söndagsklubb? Låter nästan för bra för att vara... bra, helt enkelt. Funderar på att smyga dit med tjejen idag. Vet ni om man i så fall betalar dubbelt även för privatdans?

Ja, jag skulle också vilja höra från någon (med mer pengar) om ni har varit förbi & kollat det här? För att vara kungliga huvudstaden är det väldigt billiga priser för en gångs skull

En nu klubb verkar för övrigt vara på gång i stan!: Club Pinkstar

http://www.clubpinkstar.se/

Klubben har redan egen Facebook & Twitter (trots att man inte öppnat ännu, såvitt jag vet då):

http://sv-se.facebook.com/pages/Club...53395758074371

http://twitter.com/#!/clubpinkstar

Vad tror ni om det här? Blir det en ren "ordentlig" klubb? Eller nåt sjukt pervo som driver det (just "Star" fick mig att tänka på galningen som drev Blue stars numera nedlagda klubb på Norrlandsgatan).

Har han ett finger med i spelet kring den här klubben eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in