Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-18, 10:56
  #1
Medlem
Min iPad slutat att skicka videoklipp. Jag har skickat ett videoklipp, men ingenting händer. Däremot frågar den vilken hotmailadress jag skall skicka den till. Jag skriver då till min egna hotmailadress, och sedan klickar jag på ''Klar'', men ingenting händer därefter. Ingen laddnings ruta eller någonting.

När jag loggar in på min hotmailadress, så syns det att det inte dök upp. I början tänkte jag att det bara kanske tar en liten stund tills det nås fram. Men nu har det gått flera dagar, och ingenting har kommit.

Varför är det såhär?
Hur kan man fixa det?
Vad kan man göra för att det skall kunna skickas?

Tack på förhand!
Citera
2017-04-18, 11:38
  #2
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Min iPad slutat att skicka videoklipp. Jag har skickat ett videoklipp, men ingenting händer. Däremot frågar den vilken hotmailadress jag skall skicka den till. Jag skriver då till min egna hotmailadress, och sedan klickar jag på ''Klar'', men ingenting händer därefter. Ingen laddnings ruta eller någonting.

När jag loggar in på min hotmailadress, så syns det att det inte dök upp. I början tänkte jag att det bara kanske tar en liten stund tills det nås fram. Men nu har det gått flera dagar, och ingenting har kommit.

Varför är det såhär?
Hur kan man fixa det?
Vad kan man göra för att det skall kunna skickas?

Tack på förhand!
Kan nog inte hjälpa dig men lite mer info kan säkert hjälpa andra:

Kan du skicka vanliga mail (utan video) OK?
Citera
2017-04-18, 11:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Kan nog inte hjälpa dig men lite mer info kan säkert hjälpa andra:

Kan du skicka vanliga mail (utan video) OK?
Ja, det stämmer. I en ''vanlig'' mail (Utan video) går att skicka utan någon som helst problem.

Jag har nu skickat en annan video, och då dök laddningen upp och visade texten ''Exporterar'' video.

Efter laddningens klar, så kommer jag kunna välja till vilken hotmail skall skickas till.

Så det funkar alltså med en videoklipp, men inte den ena som jag egentligen vill skicka. Jag förstår inte varför.
Citera
2017-04-18, 18:09
  #4
Medlem
Vart finns ''utkorg'' på en inloggad Hotmail på datorn?

Kan bara se den på iPad.

Tack på förhand!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback