Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-17, 15:03
  #37
Medlem
Konstigt att döpa ett program till Sveriges modigaste när alla deltagare är totala nervvrak
Citera
2017-05-22, 23:06
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Konstigt att döpa ett program till Sveriges modigaste när alla deltagare är totala nervvrak
Du kanske ska prova det dom gör så får du se hur tuff du är....

I dagens program satt dom i en buss som åkte ner en bit i vatten t ex
Citera
2017-05-23, 01:57
  #39
Medlem
Tycker att det överlag är ett underhållande program. Men jag gärna se mer variation. Nu handlar ju allt bara om vatten, höjd och klaustrofobi. Spindlar och kryp är en rätt vanlig fobi så det hade varit kul med något sånt också.
Citera
2017-05-24, 02:28
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppen123
Spindlar och kryp är en rätt vanlig fobi så det hade varit kul med något sånt också.
Sånt där är man ju lite trött på efter Fångarna på fortet. Roligare är då faktiskt bilar i vatten mm även om den sista övningen där man bara skulle hålla andan under vatten var lite tråkig. Dumt också att man kan få röster på sig det borde vsra enbart prestation som räknas
Citera
2017-05-24, 02:34
  #41
Moderator
NewDeers avatar
Jag tycker det är ett bra program om man bortser från pakter och skit. Jag skulle nog inte gjort något av sakerna, det är rätt läskiga utmaningar. Den när de körde bilen i vattnet tyckte jag var väldigt obehaglig - fanns det ens tid att bli räddad av crewet om man fick panik där?
Citera
2017-05-24, 16:05
  #42
Medlem
Vad är det här för riggat skitprogram?
Såg precis första avsnittet och duellen är ju åt helvete.
Jämför selarna efter att det ena fruntimret blivit upphjälpt på stången igen, hennes lina är inte slak vilket gör det lättare att glida fram.
Citera
2017-05-29, 22:03
  #43
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Fan va gott att Jelena åkte ut.

Nu ska bara Umit, Krista, långa "fucking" tjejen, ut också.

Patrick, norrlänningen och flummkillen får gärna gå till final.
Citera
2017-05-31, 23:19
  #44
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Fan va gott att Jelena åkte ut.

Nu ska bara Umit, Krista, långa "fucking" tjejen, ut också.

Patrick, norrlänningen och flummkillen får gärna gå till final.

håller med. Man såg Jelena vek ner sig när hon fick bekämpa sin rädsla.


verkar lite komiskt när Patric var under vattnet och snackade om besegra sin rädsla i någon minut men så hade blondinen lämnat.
Citera
2017-06-03, 08:03
  #45
Medlem
Fan vad patetisk skägget var, Daniel tror jag han hette? Pratade om att vara mobboffer men var största mobbaren i hela serien... Hatar den typen av person också, tror han kan förändra något genom att träna, men på insiden är han samma rädda pojke fortfarande...
Citera
2017-06-05, 21:46
  #46
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Krista är ju helt otroligt vidrig. Sämst på precis allt och så har hon mage att skälla på andra och så vill hon inte göra duell och tycker att hon förtjänar en finalplats.

UT med dig Krista och ta ditt städbolag och utnyttja folk där istället!
Citera
2017-06-05, 21:53
  #47
Medlem
Bajjamannen87s avatar
FAN va gott att Krista fick magsmärtor!
Citera
2017-06-08, 23:12
  #48
Medlem
Hunden007s avatar
såg man typ reklamen nu på tv3 så avslöjade de typ vinnaren man såg händerna på denne personen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback