Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-22, 21:22
  #25
Medlem
No6s avatar
Så du menar att jag blivit permanent immun mot Tramadol som jag tagit typ enstaka gånger under 2 månader? Det låter inte särskilt troligt.
Citera
2017-04-29, 21:17
  #26
Medlem
Alltså jag har typ ingen tolerans. Käkar tram korta perioder under flera år. Nu 500 mg för 2 veckor sen. Kände inget på dom 500 mg. Nu har jag tagit 17 st 50 mg och 4 xanor känner inget, lite trött bara men det va jag innan. Inget skönt rus alls. Samma har blivit med Benz senaste året. Ikto är jag totalt immun emot. Och xanor kan jag ta 10 st. Tog 15 under dagen igår. 6 st 1 timme innan läggdags, har sovit dåligt ettag. Har ingen Benson tolerans heller gången innan igår va ca 3 veckor sen.

Bör påpeka att jag haft tungt bland missbruk i ganska många år. IV dom senaste 5 åren.

Men fattar inte varför droger i te biter på mig, nån som kan ha ett svar? Ettag köpte jag lorazepam och dom mådde jag svin gött på. Men nu får jag bara minneslucka. Efter att han ätit 15-20 xanor får jag inte ens minneslucka. Har jag kört för mycket tunga droger och i sån mängd att saker inte biter på mig längre? Eller vad fan äre frågan om
Citera
2017-05-04, 22:07
  #27
Medlem
Typ såhär är det för mig med just nu. Brukar bli riktigt mysig av 400 mg men dom senaste dagarna har jag knappt känt något. Kanske lite småskön i 1-3 timmar men inge mer. Idag provade jag att öka dosen. Tog 400 mg kl 4 imorse, hände inte så mycket, sen 12 timmar senare tog jag ytterligare 500 mg till plus 4mg klonazepam. Nu den senaste timme valde jag att ta ytterligare 2 mg klonazepam samt 200 mg tramadol till. Än så länge har jag inte känt något av tramadolen. Har mest blivit trött av benzon. Ibörjan fick jag ett skönt benzorus.

Inte första gången som detta händer. Upplever att tram ibland slutar att fungera. En minipaus brukar funka. Dock jobbigt om man är fysiskt beroende som jag är.
Citera
2017-05-05, 15:39
  #28
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edm4life


Du motsäger dig själv och låter det gå ut på andra som bara vill hjälpa dig. Om du redan vet att snabbverkande vs långtidsverkande inte gör någon skillnad varför ställer du ens frågan? Liksom kom igen..
Riktigt missbrukstänk, "det här kanske funkar.. jo men det funkar nog"

Försöker lura sig själv för att man verkligen vill ha ett rus fast man egentligen inte vet att det inte kommer kicka.

Tram slutade fungera för mig också helt plötsligt. Tog en överdos och krampade, efter det blev det aldrig nåt skönt rus på det underbara trammet.. Heroin fungerar i alla lägen dock
__________________
Senast redigerad av FiffelMona 2017-05-05 kl. 15:42.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback