Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-19, 20:16
  #13
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RN30
Skönt att höra att man inte är helt ensam japp ny bil blev det för inte så länge sen, blir att fimpa Thailand semestern och åka till Norrland istället då

haha, vafan vill du ha resesällskap så säg till =)

känns som att jag kan behöva komma bort från bekvämligheter och internet osv. typ tälta, fiska och ragga norrländskor hade varit en grym semester
Citera
2017-04-21, 20:07
  #14
Medlem
Åk till Jokkmokks marknad i februari så hittar du säkert någon same!
Risken är att du blir lite besviken bara för de flesta samer är ganska svenska nu förtiden.
Citera
2017-04-21, 20:14
  #15
Medlem
Hamsterbolls avatar
Antar att du precis sett Sameblod på bio? Jag blev också lite kär i samer efter den.
Citera
2019-06-18, 08:25
  #16
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
En samekvinna med brett "finskt" ansikte och vackert rakt hårsvall, blont eller mörkt, i kåtan i fällen i fjällen, ja det klart vem skulle inte kåtas upp av det?
Citera
2019-06-18, 10:07
  #17
Avstängd
Varsamts avatar
Vad heter den där attraktiva samiska manen som sjunger?

Per-Johan heter han nånting.

Det är väl därför du känner attraktion för samer tror jag.
Citera
2019-06-18, 10:20
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elkbrewsjukommafem
Har länge haft en dragning till kurdiska tjejer så förstår vad du menar. Dom känns heroiska på något sätt. Jag tror du får ge dig iväg till Norrland helt enkelt!

Hahaha! Det var en rolig fetish. Kurder i Sverige är ju allt annat än hjältar. Snarare fega jävlar som låter andra dö för sitt land medan de själva fikar dagarna i ända.

Samer kan vara söta, dock, som tidigare nämnts, är de generellt sett ganska inavlade så det kanske vore positivt med lite uppluckring i genpolen. Go north TS! Underbara sommrar men jobbiga vintrar väntar... å andra sidan kan det ju bli en hel del mys under den långa långa natten.
Citera
2019-06-19, 20:07
  #19
Medlem
NiccoJs avatar
Är det det eviga gnället du går igång på? Antar att du bor söder om Sundsvall för längre norrut kan man nog hålla en folkomröstning o få igenom en ”slutgiltig lösning”
Citera
2019-06-19, 21:03
  #20
Avstängd
Varsamts avatar
Slutgiltig lösning? Kom igen nu! Det där var inte helt bra skrivit. Skärpning å din sida! Annars får du pisk!

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är det det eviga gnället du går igång på? Antar att du bor söder om Sundsvall för längre norrut kan man nog hålla en folkomröstning o få igenom en ”slutgiltig lösning”
Citera
2019-06-22, 19:57
  #21
Medlem
kung.av.julmusts avatar
Att bli kåta i en kåta är lite utav ditt drömscenario då?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback