Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 22:38
  #1
Medlem
https://www.bing.com/news/search?q=v...erie&FORM=EWRE

Ny TV-serie som jag tycker verkar intressant.

Har ni sett den? Finns den på någon alternativ sida?

Citat:
Rafael Edhom har inte bara en stor roll i nya tv-serien "Veni Vidi Vici" det är också han som är seriens skapare, producent och regissör. Och idén till handlingen kom ur hans egen ångest.
I tv-serien "Veni Vidi Vicis" öppningscen kallar den*danska regissören Karsten (spelad av Thomas Bo Larsen) sin senaste film för sitt "hjärtebarn". Det är också vad Rafael Edholm skämtsamt kallar sin egen serie, som han alltså såväl skapat, regisserat och producerat som agerar i.
– Det är en serie jag hållit på med väldigt länge, det handlar om en regissör som gör en film som går*åt helvete och som slungas in i porrbranschen
Citera
2017-04-24, 11:09
  #2
Medlem
Köpte ett jävla Viaplay-paket för serien.

Kul serie med stor potential, ser fram emot säsong2 (skulle även kunna tänka mig en statist-roll bara för att)

Breaking Bad i porrmiljö.

Tyckte mycket om den.

Alltif tyckt att Rafael Edholm är en intressant figur, denna har han visst gjort det mesta i. Bra gjort.
Citera
2017-04-24, 11:11
  #3
Avstängd
Reklamerna på Youtube har man ju inte undgått.
Tycker den verkar riktigt svensk och tråkig men kommer nog ge den en chans.
Citera
2017-04-24, 11:18
  #4
Medlem
Måste tillägga att det är en ganska "billig" produktion, men man har gjort så bra som möjligt av pengarna (använder sin egna SAAB som rekvisita och dylikt). Eller också har det gått ner en hel del av produktionspengarna i Rafaels fickor

Klart sevärd ändå, och får nog troligen mer pengar till säsong 2, som jag hoppas kommer.

Sven Melander O/
__________________
Senast redigerad av B.Dowie 2017-04-24 kl. 11:20.
Citera
2018-08-29, 17:13
  #5
Medlem
gato12s avatar
Mycket naket...?

Såg att sexan kommer börja sända serien.
Citera
2018-09-02, 22:49
  #6
Medlem
GastonLeMans avatar
Hahahaha, den går under drama!
Jag tycker det verkar som en komedi?!

Har bara sett första avsnittet, verkar vara en ”breaking bad” variant i porrbranchen?

Helt klart några sköna garvisar.
Kommer kolla nästs avsnitt.
Citera
2018-09-05, 08:44
  #7
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Hahahaha, den går under drama!
Jag tycker det verkar som en komedi?!

Har bara sett första avsnittet, verkar vara en ”breaking bad” variant i porrbranchen?

Helt klart några sköna garvisar.
Kommer kolla nästs avsnitt.
Tyckte också den kändes mer som en svart komedi.
Kommer också att fortsätta att kolla på den, tyckte den verkade skön.
Citera
2018-10-03, 08:31
  #8
Medlem
Carl Serungs avatar
Har nu sett 5 avsnitt och det händer absolut ingenting. Något av det sämsta skitet på länge faktiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback