Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 21:35
  #1
Medlem
strue45s avatar
tjenare flashback folket! fick tag på en samsung HT-XQ100 med sådan wireless reciver som man kan ställa i bakre delen av rummet och koppla högtalare i utan kablar och annat tvärs igenom rummet, vilket för mig lät väldigt lockande så tog med den hem... den starta och allt verkade lovande tills jag märkte att det inte kommer något ljud högtalarna som är inkopplade i ''förstärkaren'' kommer inget ljud alls ur men dom som är kopplade till recivern ''brusar'' lite lätt. Brusningen ökar inte eller sänks när man justerar volymen.
kan det vara transistorer? är helt noob på el och vad allt heter och ser ut :P öppnade upp och kollade i hopp om att denna skulle funka som vanliga stabila förstärkare..SÄKRING men såklart utan tur så hittade jag inte ens någon.
så¨min fråga är tror ni det finns några säkringar i den som jag missat eller är det något som ska bytas?
tack i förhand Mvh Markus
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback