Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-19, 11:24
  #13
Medlem
Tre barn, ett för pappa, ett för mamma och ett för fosterlandet.

Mvh
Citera
2017-04-19, 23:14
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113


Nej, jag har fem barn -- men inte ett enda av dem har kommit till världen i syfte att konkurrera med någon annans fruktbarhet.

Det förklarar varför nivån på dina inlägg är så låg. Ta hand om ungarna i stället för här gör du ingen nytta.
Att det finns såna familjer är jag övertygad om (Veideland exempelvis). Tror dock att det är mycket sällsynt. Motsatsen, att man inte vill skaffa barn pga alla jävla svartingar, är nog betydligt vanligare.
Citera
2017-04-20, 05:49
  #15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampugn
Det förklarar varför nivån på dina inlägg är så låg. Ta hand om ungarna i stället för här gör du ingen nytta.
Att det finns såna familjer är jag övertygad om (Veideland exempelvis). Tror dock att det är mycket sällsynt. Motsatsen, att man inte vill skaffa barn pga alla jävla svartingar, är nog betydligt vanligare.
Jag tror få hänger på flashback i tron att de skulle "göra nytta". De stackare som gör det kanske behöver hjälp av en psykolog eller något.

Gällande mina barn så är de fullt skickade att ta hand om sig själva - och skulle troligen finna det mer irriterande än hjälpsamt om jag hängde i deras hem och la mig i deras vardagsliv. De är liksom fostrade till att stå på egna ben.
Citera
2017-04-20, 05:52
  #16
Medlem
dobbelinas avatar
JA! Jag vann!!
Citera
2017-04-24, 12:14
  #17
Moderator
Sun Rulers avatar
Nej, det är inget jag reflekterat över och har dessutom barn med en icke-vit och underbar kvinna!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback