2017-04-17, 23:38
Medlem
Känner ingen empati med gubben eftersom han var racist. Såhär skrev han på sin facebook:
http://i.4cdn.org/pol/1492462160237.jpg
Citera
2017-04-17, 23:42
Medlem
https://cdn.liveleak.com/80281E/ll_a...MC&ec_rate=499

https://cdn.liveleak.com/80281E/ll_a...Fy&ec_rate=499
Citera
2017-04-17, 23:45
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja det är faktiskt helt sjukt när rednex går ut på spaning haha vilka jävla rövhattar.

Såg en av dom där filmerna hade nästan 500 000 views... även det sjukt att så många sitter hemma och tittar på nån mupp som åker runt i sin pickis random.

Det är en amerikansk version av vår egen laserturk!
Citera
2017-04-17, 23:47
Medlem
Luparions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Känner ingen empati med gubben eftersom han var racist. Såhär skrev han på sin facebook:
Du använder /pol/ från 4chan som källa? Dra åt helvete, det där kan vara hur jävla fake som helst.

Och OM det visar sig att BO hade kontroversiella åsikter så förtjänade han inte det där ödet.
Hört talas om yttrandefrihet? Folk får ha vilka åsikter dom än vill och förtjänar inte att dö för det.
Citera
2017-04-17, 23:59
Medlem
Nrebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luparion
Du använder /pol/ från 4chan som källa? Dra åt helvete, det där kan vara hur jävla fake som helst.

Och OM det visar sig att BO hade kontroversiella åsikter så förtjänade han inte det där ödet.
Hört talas om yttrandefrihet? Folk får ha vilka åsikter dom än vill och förtjänar inte att dö för det.

Precis. Man får tycka vad man vill.
Fast den där bilden är förmodligen tvärfejk. Så gammal gubbe som skriver "deez". Nah, jäkligt tveksam till hela grejen.
Citera
2017-04-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luparion

Nej, det kallas "hets mot folkgrupp" och är ett brott i länder som Sverige och Tyskland.
Citera
2017-04-18, 00:01
Medlem
0rganets avatar
Är GM kristen? Detta skede på Påskdagen och då firar ju dessa galningarna Jesus återuppståndelse.
Citera
2017-04-18, 00:02
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay

Är det 100% legit? Ser lite fejk ut. Säkert sant.
Han fick smaka på grov karma då, som ni troende skulle säga.

Jävla rasist! Vart är alla like kåta människor på Facebook nu då? En öppen rasist som blev mördad, folk borde ju klappa händerna. Har läst och hört värre saker folk önskar livet ur vita rasister.

Kan tänka mig hur snabbt intressent svalnade när feminister, svarta, muslimer, media, politiker fick reda på att det inte var en arg vit man. när man inte kunde helt enkelt bara säga att det är en rasist såklart, det är mycket enklare, oavsett motiv så är det ändå en rasist. Nu blir det svårt och då vill man inte ens ta det i tång längre.
Citera
2017-04-18, 00:11
Medlem
Imalosers avatar
Såg väl ut som en matkasse som den äldre mannen bar och skyddade sig med när han blev skjuten? Kan väl lika gärna ha varit tomatjuice eller nåt annat rött som ligger på marken, ni som tycker det känns fejk? Han sköt ju igenom matvarorna
Citera
2017-04-18, 00:14
Medlem
Luparions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Såg väl ut som en matkasse som den äldre mannen bar och skyddade sig med när han blev skjuten? Kan väl lika gärna ha varit tomatjuice eller nåt annat rött som ligger på marken, ni som tycker det känns fejk? Han sköt ju igenom matvarorna

Jag la också märke till detta innan, det ser ut som kassen blir penetrerad och det kan mycket väl vara substans från matvaror blandat med blod på marken. Därav den "onormala" färgen och spridningen.
Citera
2017-04-18, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Är det 100% legit? Ser lite fejk ut. Säkert sant.
Han fick smaka på grov karma då, som ni troende skulle säga.

Jävla rasist! Vart är alla like kåta människor på Facebook nu då? En öppen rasist som blev mördad, folk borde ju klappa händerna. Har läst och hört värre saker folk önskar livet ur vita rasister.

Kan tänka mig hur snabbt intressent svalnade när feminister, svarta, muslimer, media, politiker fick reda på att det inte var en arg vit man. när man inte kunde helt enkelt bara säga att det är en rasist såklart, det är mycket enklare, oavsett motiv så är det ändå en rasist. Nu blir det svårt och då vill man inte ens ta det i tång längre.
Hur var det med källkritiken här då?

Den här stackars gamlingen blev brutalt mördad mitt på ljusa dagen efter att han varit och handlat.
Inte nog med det så filmades allting i pov från mördaren.

Fan vi är miljarder människor på denna jord och fel typ av folk blir avrättade. Det är dags att börja arkebusera dessa jävla avskum för jag ser inget ljus i slutet av tunneln.
Citera
2017-04-18, 00:57
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proteindryck
Hur var det med källkritiken här då?

Den här stackars gamlingen blev brutalt mördad mitt på ljusa dagen efter att han varit och handlat.
Inte nog med det så filmades allting i pov från mördaren.

Fan vi är miljarder människor på denna jord och fel typ av folk blir avrättade. Det är dags att börja arkebusera dessa jävla avskum för jag ser inget ljus i slutet av tunneln.

Du såg väl att jag var tveksam?

Ja det var synd och hemskt, riktigt onödigt sätt att dö på. Såg ut som att han satte hjärtat i halsgropen innan han fick ett skott i ansiktet.

Om källan är sann, så var det lika bra. Inga rasister på våra gator!
Trött på dessa BLM som är likt KKK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in