Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 08:05
  #13
Medlem
Asobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hade du skrivit att det var svenskar i stället för afghaner så hade tråden redan haft ett inlägg från dom duktiga med texten "Nu dog tråden då det visade sig vara svenskar"

Men självklart att det inte var svenskar när det var minst tre personer. Den stora frågan är vem fan bjuder in minst tre afghaner på en fest där det finns en fjortonårig flicka?

Som sagt, du blandar ihop två olika fall. Dem våldtog en vuxen kvinna, så med andra ord, handlar om tre killar i "övre tonåren" som våldtagit en 18+. Sen vem som bjuder in flyktingar till en hemmafest undrar jag med, har aldrig varit med om det.
Citera
2017-04-17, 08:46
  #14
Medlem
Folk i Härnösand verkar antingen vara väldigt dumma vilket medför att de har svårt för att lära sig hur saker och ting fungerar, eller så är det ännu värre, de är självhatande och vill förstöra Sverige så mycket det går, vilket av det som är rätt vet jag inte men något av det verkar det tyvärr vara.

http://www.5i12.com/

http://sv.metapedia.org/wiki/Sara_Ve...ch_Sylvia_Hoek

(FB) Mordet på Sara Vestin i Härnösand, 1989

Frågan om vem som bjuder hem tre afghaner på fest (som ställts tidigare i tråden) är verkligen berättigad, vem är skriven på den aktuella adressen?
Hoppet om att det sunda förnuftet skall segra i Sverige är i dag väldigt svagt..
__________________
Senast redigerad av CaptainMagenta 2017-04-17 kl. 08:50.
Citera
2017-04-17, 08:59
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asobi
Som sagt, du blandar ihop två olika fall. Dem våldtog en vuxen kvinna, så med andra ord, handlar om tre killar i "övre tonåren" som våldtagit en 18+. Sen vem som bjuder in flyktingar till en hemmafest undrar jag med, har aldrig varit med om det.


Fast här står det ju att hon är 16. Inte 18+....

https://www.flashback.org/leave.php?...kt-i-harnosand
Citera
2017-04-17, 09:18
  #16
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Attackerade odjuren festen? Eller var det faktiskt någon som tyckte att det var en god idé att bjuda in frustrerade män med våld i blodet till en fest med halvnakna tonåringar!?!
Hoppas att ansvarig hängs ut.
Citera
2017-04-17, 10:49
  #17
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Folk i Härnösand verkar antingen vara väldigt dumma vilket medför att de har svårt för att lära sig hur saker och ting fungerar, eller så är det ännu värre, de är självhatande och vill förstöra Sverige så mycket det går, vilket av det som är rätt vet jag inte men något av det verkar det tyvärr vara.

http://www.5i12.com/

http://sv.metapedia.org/wiki/Sara_Ve...ch_Sylvia_Hoek

(FB) Mordet på Sara Vestin i Härnösand, 1989

Frågan om vem som bjuder hem tre afghaner på fest (som ställts tidigare i tråden) är verkligen berättigad, vem är skriven på den aktuella adressen?
Hoppet om att det sunda förnuftet skall segra i Sverige är i dag väldigt svagt..

Härnösand är väll ett Mp fäste? Säger det mesta om mentaliteten i staden.
Citera
2017-04-18, 01:54
  #18
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Precis.
Fick av en händelse nyss namn på gärningsmannen på fall #1, den enskilda våldtäkten.
Dock visade det sig vara en bekant till mig, så av många skäl lägger jag ej upp det namnet. Har ändå nämnts halvmaskat tidigare i tråden.

Han är hursomhelst känd sedan tidigare av polisen för en lång rad otyg. Kalla det dåligt omdöme eller vad man vill, men han verkar inte alltid ha det så lätt...

Vad umgås du med för folk som våldtar småflickor? Jag skiter i om eller hur du känner personen. Eftersom du redan nämnt att det är ovan nämnda JH så säg vem det är.
Citera
2017-04-18, 05:22
  #19
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Vad umgås du med för folk som våldtar småflickor? Jag skiter i om eller hur du känner personen. Eftersom du redan nämnt att det är ovan nämnda JH så säg vem det är.
Umgås och umgås. Han har varit trevlig när jag mött han på en cigg eller i förbifarten, så jag har inte direkt sett skäl att schasa bort han om det är dit du vill komma. Ingen jag möter dagligen, men som sagt bekant samt några gemensamma bekanta.
Trodde däremot aldrig att han skulle våldta, det känns så fjärran när det gäller människor i ens närhet (eller bör åtminstone det).
Citera
2017-04-18, 10:23
  #20
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Umgås och umgås. Han har varit trevlig när jag mött han på en cigg eller i förbifarten, så jag har inte direkt sett skäl att schasa bort han om det är dit du vill komma. Ingen jag möter dagligen, men som sagt bekant samt några gemensamma bekanta.
Trodde däremot aldrig att han skulle våldta, det känns så fjärran när det gäller människor i ens närhet (eller bör åtminstone det).



Fram med namnet nu!

FUP?
Citera
2017-04-18, 13:34
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Fram med namnet nu!

FUP?

Fupen blir ju inte tillgänglig förrän åtal väckts.
Citera
2017-04-18, 13:54
  #22
Medlem
Yxzers avatar
Blir "lite" förvirrad när tråden hoppar mellan två fall men det enda väsentliga som inte har framgått än är när Afghanerna ska bli hemskickade?
Eller blir det som vanligt att de helt plötsligt blev offer och inte kan skickas tillbaka pga det brott de nyligen begått i Sverige?
Snacka om win win...
Citera
2017-04-18, 18:13
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Faktiskt inte, hörde det av en inneboende precis efter det skett, så jag gick och kikade om det var nån uppståndelse kvar.
Då var 4 polisbilar kvar.

Senare verifierades det med artikel i Allehanda att det åtminstone var 3 personer, självklart inga mer detaljer än så.

Edit: Snackar med en kille som var på festen nu, det var afghaner.

Så du träffar å snackar med folk som är på fester där sådant här skit händer? Där ingen ingriper?? Ska man inte skydda varandra? Om någon blir för full, om någon / några visar ett "osunt"/påfluget intresse, då ska man för fan ingripa! Säg det till alla i din "fina" bekantskapskrets är du snäll!!
Citera
2017-04-18, 18:48
  #24
Medlem
Bonnatorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Så du träffar å snackar med folk som är på fester där sådant här skit händer? Där ingen ingriper?? Ska man inte skydda varandra? Om någon blir för full, om någon / några visar ett "osunt"/påfluget intresse, då ska man för fan ingripa! Säg det till alla i din "fina" bekantskapskrets är du snäll!!
Den jag snackade med drog precis innan det hände, han hade dock uppmuntrat tjejen att följa med ut och vänta på sin skjuts där istället eftersom snubbarna som var kvar "kändes skumma". Var alltså endast dessa tre killar kvar såvitt jag uppfattade det.
Hon ville enligt utsago "bara dricka lite till" och stannade istället kvar, men det förfarandet säger jag inget om. Vem som helst kan få dåligt omdöme på fyllan, eller vad det nu handlade om.

Oavsett vilket så är det grisigt att våldta.
__________________
Senast redigerad av Bonnatorp 2017-04-18 kl. 18:50.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback