Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-15, 21:27
  #1
Medlem
Jag har länge tyckt poker är väldigt roligt, inte bara för att man kan vinna pengar utan jag ser det även som ett roligt "spel".
Såhär långt har jag bara spelat poker med vänner utöver en bärs eller två så jag har därför ingen större koll på pokersidorna online.

Hursom, till frågan. Finns det någon pokersida där man kan spela med väldigt låga stakes? Där man i princip bara spelar för att det är roligt? Där kanske small blind ligger på 1kr eller något i den svängen.

Tack på förhand!
Citera
2017-04-15, 21:34
  #2
Medlem
JagHarDigRedans avatar
Dom flesta pokersidorna har flera alternativ där man kan spela "high stakes", "low stakes" eller "no stakes" alltså att man kör med låtsas pengar. Gå in och kolla, är väldigt säker på att Full Tilt Poker har dem varianterna iaf då jag fick testa på farsans konto att spela med "låtsaspengar". Rätt så säker på att Poker Stars har det också
Citera
2017-04-15, 21:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarDigRedan
Dom flesta pokersidorna har flera alternativ där man kan spela "high stakes", "low stakes" eller "no stakes" alltså att man kör med låtsas pengar. Gå in och kolla, är väldigt säker på att Full Tilt Poker har dem varianterna iaf då jag fick testa på farsans konto att spela med "låtsaspengar". Rätt så säker på att Poker Stars har det också


Okej! tack så mycket för hjälpen, får kolla lite på det! =)
Citera
2017-04-15, 23:41
  #4
Medlem
Payyas avatar
888 poker erbjuder riktigt låga inköp. Lägsta inköpet till sit n go ligger på 0.10 dollar och lägsta inköpet till cash games ligger runt en dollar(mörkarna är då 0.01/0.02). Tror dessutom de erbjuder turneringar med inköp på 0.01 dollar men är som sagt inte säker.

Spelar du hellre med låtsaspengar finns även den möjligheten på 888 poker.

Utöver 888 finns säkert fler klienter som erbjuder lika låga stakes.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback