Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-15, 16:51
  #1
Avstängd
Jag gjorde en tatuering för 4 månader sedan på halsen. Ångrar ingenting, men FYFAN va ful han har gjort den, den är helt svart. Så måste köra laser på många ställen.

Vill helst inte gå till någon privat för det kan bli ännu värre då. Hörde av en tatuerare att man kan få remiss till sjukhuset och så klart betala som Jag hade fått privat. Funkar det? Kommer få ta bort allt det äckliga svarta han har tatuerat och om möjligt när allt läkt köra en ljusare tatuering där det varit svart tidigare.
Citera
2017-04-15, 23:35
  #2
Medlem
BossModes avatar
kan man få se bild hur illa det är ?
Citera
2017-04-16, 18:23
  #3
Avstängd
http://forumbilder.se/G75LU/fyfan

Som du kan se jävligt mycket svart. Fast den skulle vara extremt ljus. Så jag tror han har gjort det för att jövlas. För killen jag gick till har gjort mycket bra tatueringar på andra personer bla folk jag känner. Men denna måste varit hans sämsta.

Så allt det svarta ska bort. Ingen vacker syn och jag skäms för att den är så ful
Citera
2017-04-16, 21:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
http://forumbilder.se/G75LU/fyfan

Som du kan se jävligt mycket svart. Fast den skulle vara extremt ljus. Så jag tror han har gjort det för att jövlas. För killen jag gick till har gjort mycket bra tatueringar på andra personer bla folk jag känner. Men denna måste varit hans sämsta.

Så allt det svarta ska bort. Ingen vacker syn och jag skäms för att den är så ful

Ingen aning hur det funkar med laserbehandling på sjukhus, men har varit hos flera vanliga laserkliniker och det har alltid funkat kanon. Leta upp nån med gott rykte och seriöst intryck så ser jag ingen anledning att inte gå dit lika gärna.
Citera
2017-04-18, 23:40
  #5
Medlem
Börja med att spendere så mycket tid du bara kan ute i solen i sommar så kan du nog kunna se en del naturlig blekning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback