Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-15, 15:40
  #1
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Ett gott skratt förlänger livet brukar man ju säga.., så, som rubriker säger, vilka andra delforum - utöver humor - besöker ni för att få er ett gott o härligt skratt? Jag själv brukar besöka Relationer och samlevnad, Erotik och sexualitet samt Integration och invandring.

Delforumet Relationer och samlevnad är perfekt de dagar man känner sig lite nere, kanske för att regnar det ute? Men med trådar som "24 år gammal okysst oskuld", "Hur hantera att ens tjej är brutalt ful utan smink?" och "Varför är tjockisar otrevliga?" så inser man snabbt att livet trots allt inte är så dåligt; man lutar sig tillbaka i soffan, drar en spliff och tänker 'jag är åtminstone inte en 24 år gammal okysst oskuld, hahaha '.

I Erotik och sexualitet-delen så svarar Flashback:are på livets djupa frågor som; Hur ser en snygg fitta ut? Skulle du kunna tänka dig att ligga med en tjej som är hårig? Hur är det att ha en flickvän som är porrstjärna? Forumet är fyllt av oskulder som ställer pinsamma frågor, gamla snuskgubbar och grabbar som knullat tjocka/feta kvinnor och som överlevt för att kunna berätta om det. Väldigt underhållande läsning.

Slutligen, Integration och invandring; egentligen en väldigt deprimerande del av forumet, inte kul alls att läsa all rasistisk skit. Nope.., det roliga är alla de PM man får efter att man gett sig in i allehanda diskussioner. T.ex.

Citat:
Det är ditt fel allt det som sker i Sverige eftersom du vill ha massinvandring från mellanöstern och afrika, för att du vill gulla med islamister och terrorister. Din jävla landsförrädare, ditt jävla as! SKÄMS!

Du har allt blod på dina händer!!!

Citat:
Vad skrattar du åt ditt jävla vänsterluder!? Fattar du vad ni, indirekt du, orsakat!??? LANDSFÖRRDARE!!! LANDSFÖRRÄDARE!!!!!

Haha! | Så, vilka delforum besöker ni?
Citera
2017-04-15, 15:51
  #2
Avstängd
BaZoBazos avatar
papperskorgen
Citera
2017-04-15, 15:53
  #3
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaZoBazo
papperskorgen

Du måste motivera, det här är ingen listtråd.
Citera
2017-04-15, 15:54
  #4
Medlem
Jag besöker till som tätt de flesta delforum, men jag måste säga att Dukater är en av få på Flashback som får mig att skratta oavsett vad hen skriver om, bl.a. "Jag gillar att arbeta - Vad tänker skatteverket egentligen?".
Citera
2017-04-15, 16:14
  #5
Medlem
Frawjons avatar
Det är snarare vissa användare än vissa delfora i sig som är läsvärda. Det finns en tråd i nazistforumet, där det gaggas om "judar vs. arier". EnUngKvinna skrev då i den tråden och i flera andra saker som var parodier på nazisternas påhopp t.ex. "Fy fan så fegt av judarna att gömma sig bakom alkoholister" och "Fy fan så fegt av judarna att gömma sig bakom utomjordingar". Briljant!
Citera
2017-04-15, 17:16
  #6
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V
Du måste motivera, det här är ingen listtråd.

Jag hänger inte på Flashback för att skratta. Tycker att ett diskussionsforum är allvarligare än så. Skämta kan man göra på Twitter och liknande ställen.

Håller ändå med om att det kan vara underhållande att rota i papperskorgen för att se vilka korkade och felplacerade trådar många klappmongon lyckas få till.

Av samma anledning kan det vara amuserande att kolla Avstängningar för att följa de som oupphörligt fäktas mot väderkvarnar eller är rättshaverister i största allmänhet.
Citera
2017-04-15, 17:25
  #7
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag hänger inte på Flashback för att skratta. Tycker att ett diskussionsforum är allvarligare än så. Skämta kan man göra på Twitter och liknande ställen.

Håller ändå med om att det kan vara underhållande att rota i papperskorgen för att se vilka korkade och felplacerade trådar många klappmongon lyckas få till.

Av samma anledning kan det vara amuserande att kolla Avstängningar för att följa de som oupphörligt fäktas mot väderkvarnar eller är rättshaverister i största allmänhet.

Men det är ju roligt med folk som är dumma i huvudet och när det är roligt så är det kul oavsett var och när det roliga sker.


Feministforat är en evig källa till humor i vardagen, bittra män som gnäller över ditten och datten och tror att det som är grunden för feminismen är hat mot män. Hilarious!

Sen finns det en tråd där folk anklagar andra för att vara bögar, vissa verkar tycka att det är roligt? Själv blir jag mest bara förbannad på alla bögar som hänger där.
Citera
2017-04-15, 18:18
  #8
Medlem
Det räckeratt hänga i Laidback, alla trådar ger en ett gått skratt! Där finns allt från börsmäklare till alkisar till pundare till medelsvenssons till genier som bjuder på sig.

Love it!
Citera
2017-04-15, 18:53
  #9
Medlem
Tråden med roliga GIF-bilder.
Har dock fallit lite i kvalitet det senaste året.
Citera
2017-04-15, 19:38
  #10
Avstängd
pelegrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V
Ett gott skratt förlänger livet brukar man ju säga.., så, som rubriker säger, vilka andra delforum - utöver humor - besöker ni för att få er ett gott o härligt skratt?
[...]
Forum och forum, men en tråd åtminstone:
(FB) Varför människan inte består av distinkta raser
Tråden har väl något åt på nacken och har utvecklat sig så att man kanske borde ta bort ordet "inte" från rubriken, för att den ska överensstämma med innehållet.
Det finns en skribent där, lupac, som gör ständiga självmål. Han är ganska bra på att påstå saker men tyvärr ofta ha referenser som bevisar motsatsen till det han påstår. Krassa sakargument bemöter han inte, som exvis detta, utan låtsas inte om dem. När hans argument stupar så tillskriver han sina meningsmotståndare ståndpunkter och uttalanden som han sedan argumenterar emot.
Frågan är väl kanske om detta kan räknas som humor, det är snarare lyteskomik. Han är ju själv helt och fullt övertygad om att han har rätt.

Om det råkar finnas någon som både har ett tresiffrigt IQ och som dessutom kan argumentera så får ni gärna hoppa in i tråden, vår vän lupac behöver all hjälp som han kan få.
Citera
2017-04-15, 21:20
  #11
Medlem
D-odoubleGs avatar
De riktiga pärlorna hittar man alltid i relationer och samlevnad/relationsakuten, spenderat många timmar på jobbet där, eller tråden "det mest sexuellt omoraliska ni gjort" där allt från himmel o jord verkar ha gjorts värd läsning för den som missat!
Citera
2017-04-16, 00:03
  #12
Medlem
-Andreas-s avatar
"Subkulturer och socioekonomiska livsstilar"

Ja, där finns brinnande intresset/verksamheter som users där verkligen går in för, hårt, officiella o "officiella" o stolta inom ;
Stalking freaks
VR porr njutare
Prepping paranoids
Soff Locket liggare
Pantburksmänniskor
Squatters/dumpster divers
Nattvandrare
Hemlösa
People commenting from jail
Cavemen/primitiva människor
Parasiter/rena avskrädet
Vampyrer/folk som dricker blod

Med mera osv osv. Där skriver jag sällan, men läser när det väl händer nåt. Helt störd del av forumet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback