Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-09-11, 04:40
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Läst igenom nästan allt, vet inte om det jag tänker skriva är relevant för dig. Såg att du får/fick en del medicin utskrivet. Vill du verkligen sluta och väljer att prata med din läkare. Då kommer hen sjukskriva dig pga nedtrappning och till slut strypa helt.
Jag var själv orolig över det när jag skulle sluta med tramadol. Men då rädda faktiskt min läkare situationen med en sjukskrivning.

Lycka till och ha de bra!

Mycket bra input.
Så fungerar det oftast och vad roligt att du har befattat dig med folk som har kunskap.
Det är oftast så.
I bland så kan man ha otur.
Citera
2018-01-24, 20:05
  #74
Medlem
tänkte de var dags att svara. Har för mycket att skriva och för lite ork att summera situationen på ett rättvist sätt utan att outa mig.

För att fatta de kort, slutade med alla mediciner, inkl. opiaterna och ytterst moderat användning av benzo. Kollapsat på jobbet. Allvarliga fysiska men med kirurgiska påföljder.

Återfall nu i veckan, heroin i några dagar som mest har förvärrat den redan befintliga dödsångesten, som för en gång skull är befogad.

förlorat jobbet, antagligen hemlös inom en allt för överskådlig framtid om jag inte gör ngt åt den misär jag nu befinner mig i.

Shit seem dark.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback