Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 16:45
  #1
Medlem
Mellems avatar
Hejsan

Vänder mig till er här inne och hoppas det finns någon som kan hjälpa mig

Är så satt mina föräldrar har en husvagn (Solfifer Artic 500 L, årsmodell 1989) och vill sälja den. Där dem bor kan dem inte förvara eller parkera sin husvagn. Så vagnen finns i Norrtälje där den står förvarad inom stängslad och bevakad område. Min föräldrar bor en bit bort från denna plats. Har haft tanken att sätta in en annons men blir en del åkande fram och tillbaka för att visa upp vagnen för dem som ringer och är intresserade av att titta på vagnen, ev köpa den. För att slippa detta så har man funderat på andra sätt att sälja den.

Så har tänk om det finns husvagnshandlare och liknande som antingen köper in den eller hjälper till att sälja den i Stockholmsområdet först. Tipsa gärna om handlare lite utanför Stockholm. Vet och kan ni rekommendera någon utanför sthlm så skriv det med.

Så vänder mig till er här inne och ställer frågan om det är någon som vet någon handlare som har tjänsten att dem hjälper folk att sälja, eller köper in begagnade husvagnar. Dem vill bara bli av med sen så största prioritet är att bli av med den samt få en liten slant för den.

Tack på förhand
Citera
2017-04-18, 00:14
  #2
Medlem
vänd dig till en husvagnshandlare dom brukar kunna sälja för kunds räkning men tar en viss procent för de
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback