Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-15, 09:05
  #13
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jovi0104
Låter bra men sådant kan gå överstyr. Jag har överväkt att skriva om en Spökberättelse med Hitler och hans kumpanjoner i ett Scooby-Doo stil mysterium. Menat att vara av komisk ton men låter det som något de kommer gilla?

Jag tror du måste släppa detta med att försöka räkna ut vad dom "vill" höra. Jag tror att dom vill ha en ide som är din egen spelar nog ingen roll vilken typ av film det är. Det går nog ut på att kolla hur kreativ samt hur seriös du är i ditt intresse för film. Skriv ner dom idéer du har läs igenom och skicka in det du tycker är bäst.
Lycka till.
Citera
2017-04-16, 22:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insectqueen
Jag tror du måste släppa detta med att försöka räkna ut vad dom "vill" höra. Jag tror att dom vill ha en ide som är din egen spelar nog ingen roll vilken typ av film det är. Det går nog ut på att kolla hur kreativ samt hur seriös du är i ditt intresse för film. Skriv ner dom idéer du har läs igenom och skicka in det du tycker är bäst.
Lycka till.

Blir svårt, har rätt så mycket att dra från redan.
Citera
2017-04-24, 23:49
  #15
Medlem
killmoonys avatar
Själv skulle jag vilja göra en tv serie av tecknade serien hälge, ok älgen kan vi skippa.
Men nog hade det väl vara sköna figurer med skjutglada jägare i en ort någonstans i Sverige i en håla vid namn Avliden:
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback