Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-12, 22:56
  #1
Medlem
Vilka är dem nuvarande bästa sidorna med AA kopior behöver ej va superbilligt sålänge det är bra och man inte kan se någon skillnad? Ja det finns sådana kopior men dem jag vet är köpta i singapore tex så söker nu en sida ni kan rekomendera? PM om ni inte vill skriva här. спасибо - spasibo
Citera
2017-04-12, 23:07
  #2
Avstängd
Stureplansmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhitesnake
Vilka är dem nuvarande bästa sidorna med AA kopior behöver ej va superbilligt sålänge det är bra och man inte kan se någon skillnad? Ja det finns sådana kopior men dem jag vet är köpta i singapore tex så söker nu en sida ni kan rekomendera? PM om ni inte vill skriva här. спасибо - spasibo
AA?
Citera
2017-04-13, 03:47
  #3
Medlem
Kambodja.mp3s avatar
Åsyftar du svenska webbshoppar med kopior av märkeskläder/märkesklockor? Tvivlar starkt på att det finns då det är olagligt att sälja piratkopierade varor i Sverige.

Tips: Alphabay har en del piratkopierade märkesklockor exempelvis.
Citera
2017-04-13, 16:42
  #4
Medlem
självklart behöver de inte vara svenska sidor. men vill köpa från sverige, alltså online. AA kopior menar jag med riktigt bra kopior. vet inte om man kallar de så, ber om ursäkt era puckon
Citera
2017-04-14, 07:54
  #5
Avstängd
Stureplansmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhitesnake
självklart behöver de inte vara svenska sidor. men vill köpa från sverige, alltså online. AA kopior menar jag med riktigt bra kopior. vet inte om man kallar de så, ber om ursäkt era puckon
Kolla på Ebay, och vilket ursprungsland varan kommer ifrån. Tog hem en sjysst Raiders keps, sjukt bra kopia, alla märken nummer klistermärken från Ebay säljare i Kina, en vecka efter var han avstängd. Då kommer och går där, måste vara snabb, dom försvinner fort.
Citera
2017-05-26, 00:12
  #6
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhitesnake
Vilka är dem nuvarande bästa sidorna med AA kopior behöver ej va superbilligt sålänge det är bra och man inte kan se någon skillnad? Ja det finns sådana kopior men dem jag vet är köpta i singapore tex så söker nu en sida ni kan rekomendera? PM om ni inte vill skriva här. спасибо - spasibo

ioffer / aliexpress
sök "popular brands"
Citera
2017-05-28, 07:26
  #7
Medlem
Pursevalley.cn har bra saker tycker jag o tonybags.ru
Citera
2018-05-01, 18:30
  #8
Medlem
OrganiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vclluxury
Jag känner till en sidan so sälja jätte bra märkes från A till AAA på insta som heter markessupervip. Checka det , jag köpte där ifrån och är jätte nöjd med kvalitet
Jag får känslan av att det är du bakom det kontot på Instagram.
Har du någonsin hört talats om bra marknadsföring?
Citera
2018-05-10, 15:02
  #9
Medlem
Ravix_04s avatar
Ge fan i att köpa kopior medvetet, finns det nån lägre form av agerande när det gäller kläder?
Citera
2022-03-12, 02:45
  #10
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravix_04
Ge fan i att köpa kopior medvetet, finns det nån lägre form av agerande när det gäller kläder?

Om TS tycker att det klädesplagget ser bra ut men inte vill betala 10k för lite tyg då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback