Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-05-15, 00:03
  #97
Medlem
Vill du ha skit på snorren? Om inte så bör du sluta tänka på denna fantasi så snabbt som möjligt.
Citera
2017-05-15, 07:23
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Nu är jag förvisso en av dessa "analsexfantaster", men jag kan hålla med om att många vill ha det "bara för att". Det är grej som man lärt sig via media/porr att det hör till utan att ifrågasätta. Med det sagt så är analsex den största njutningen för mig och avsaknad av analsex i ett förhållande är en dealbreaker, men det betyder ju inte att jag förväntar mig att alla ska vilja ha det. To each his own, som de säger på utrikiska.

Precis. Men min "fixering" kommer inte från nån media eller annat håll utan från mig själv helt och hållet. När puberteten började krypa sig på och sex kom på tankarna så var det mitt eget experimenterande som satte mig på denna kurs. Märkte att man kunde få njutning av att stimulera anal och prostata. Det har lett till nån sorts "analfixering" både i att ge å ta.

Sen verkar dom flesta kunna få njutning av det om det görs rätt. Min fru gillar det nu och hon vill ha det både hårdare och djupare ju mer tiden går.
Citera
2017-08-10, 00:22
  #99
Medlem
Acceptera som de flesta av oss andra
Citera
2017-08-11, 00:20
  #100
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampugn
När jag tänker på det kommer jag med största sannolikhet aldrig att få lägra en kvinnas bak. Känns lite tråkigt men vad ska jag göra åt det?

Locka henne.
Lär dig att subtilt locka henne att livet skall levas, hon ska inte dö utan att vara en kvinna. På riktigt.
Ge henne statistisk på hur skönt kvinnor tycker det är.
Kort sagt. Lös uppgiften med en äkta mans list.
En riktig man kan detta.
Upp till bevis....

´
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback