Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-15, 16:12
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
FUP+dom: https://minfil.org/V6K8Veb8b1/Hanna_vs_Shahin.zip
Går ej att se
Citera
2017-10-19, 20:16
  #122
Medlem
GeorgijPlechanovs avatar
Sha*in letar bostad
Citat:
Citat:
På tisdagseftermiddagen ringde brottsoffret till NT och berättade att han inte får bo kvar det aktuella boendet. De sade att jag måste flytta till Skåne, men jag har alla familjemedlemmar här. Jag känner ingen i Skåne, säger han. Han valde att tacka nej till erbjudandet. De har slängt ut mig på gatan och jag står här med polisen. De säger att jag är misstänkt för brott mot kvinnan som meddelade att jag måste flytta, säger han och tillägger att han behöver hjälp dygnet runt.

Citat:
Vård- och omsorgsdirektör Magnus Johansson i Norrköpings kommun ger en annan bild av det som hänt.
– Det har gjorts ett antal polisanmälningar om hot mot verksamheten och Kommunal begärde skyddsstopp. Då anlitade vi väktare dygnet runt och Arbetsmiljöverket hävde skyddsstoppet, säger han.

Citat:
Anders Arvidsson, jourhavande förundersökningsledare vid Norrköpingspolisen, säger att mannen på tisdagseftermiddagen greps misstänkt för olaga hot.

http://www.nt.se/nyheter/norrkoping/...om4856016.aspx
Citera
2017-10-19, 21:19
  #123
Medlem
donnamanloves avatar
Är det honom det handlar om?! Vad är det idioten gjort nu?
Citera
2017-10-20, 06:42
  #124
Medlem
GeorgijPlechanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Är det honom det handlar om?! Vad är det idioten gjort nu?

Nu och nu, han har helt enkelt fortsatt att hota alla runt omkring sig, inkl vårdpersonalen, och nu har kommunen tröttnat och erbjudit professionell hjälp i Skåne istället.
Citera
2021-10-10, 12:19
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Maila tingsrätten själv? B 1094-17 är ärendenumret.

Kan du snälla dela FUP om du har den?
Citera
2021-11-16, 21:14
  #126
Medlem
R33GTRs avatar
https://www.instagram.com/p/CSM3auXo...dium=copy_link
Citera
2022-09-28, 23:46
  #127
Avstängd
någon som har hört något nytt? jo*hannes verkar ju inte bry sig ett dugg han går ju hej vilt ut på gatorna och shoppar. bara för någon vecka sedan sågs han återvända till mirum galleria för att handla mat. han är ju ute och festar rätt så mycket också och frågan är vart han får alla dom här pengarna ifrån. när det kommer till sha*in så syns han inte till längre och den här konflikten är begravd iallafall om man ser hur jo*hannes lever sitt liv. mycket prat och lite verkstad.
Citera
2023-07-21, 11:00
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svante4555
någon som har hört något nytt? jo*hannes verkar ju inte bry sig ett dugg han går ju hej vilt ut på gatorna och shoppar. bara för någon vecka sedan sågs han återvända till mirum galleria för att handla mat. han är ju ute och festar rätt så mycket också och frågan är vart han får alla dom här pengarna ifrån. när det kommer till sha*in så syns han inte till längre och den här konflikten är begravd iallafall om man ser hur jo*hannes lever sitt liv. mycket prat och lite verkstad.

Nu blev ju dock adressen där han är skriven blastad i gårkväll.
Citera
2023-07-30, 14:51
  #129
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Nu blev ju dock adressen där han är skriven blastad i gårkväll.


Fick precis nya uppgifter om att johannes faktist inte har någonting med det här att göra. han har blivit uthängd i media och totalt sågad av aftonbladet. johannes har börjat jobba och det verkar gå jättebra för honom i livet. det sägs att det är gabriel hanna som nu har hamnat i problem och johannes försöker bara hjälpa till att lösa allting.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback